Y Edit נשימה שלום אני סובל מנשימה יש לי מחיצה עקומה באף סובל שנים עכשיו החלטתי לטפל פניתי לרופא פרטי והציע לנתח בריאותי ופלסטי אומר שאף שלי עקום נראה שעבר חבלה ואם לא אעשה פלסטי אז הניתוח הרפואי לא יצליח לא עשה צילום דיבר על 7500 שח תוספת לפלסטי לא יודע אם הוא צודק השאלה שלי אם יש רופא שאוכל לסמוך עליו 0הגיבושתפוהועתק ללוחדווחו הוסיפו תגובה שליחה 3 תגובות נשימה <p>שלום אני סובל מנשימה יש לי מחיצה עקומה באף סובל שנים עכשיו החלטתי לטפל<br /> פניתי לרופא פרטי והציע לנתח בריאותי ופלסטי אומר שאף שלי עקום נראה שעבר חבלה<br /> ואם לא אעשה פלסטי אז הניתוח הרפואי לא יצליח לא עשה צילום דיבר על 7500 שח תוספת לפלסטי<br /> לא יודע אם הוא צודק השאלה שלי אם יש רופא שאוכל לסמוך עליו </p> מחיקה עריכת הפוסט ביטול שמירה