שלום אני סובל מנשימה יש לי מחיצה עקומה באף סובל שנים עכשיו החלטתי לטפל
פניתי לרופא פרטי והציע לנתח בריאותי ופלסטי אומר שאף שלי עקום נראה שעבר חבלה
ואם לא אעשה פלסטי אז הניתוח הרפואי לא יצליח לא עשה צילום דיבר על 7500 שח תוספת לפלסטי
לא יודע אם הוא צודק השאלה שלי אם יש רופא שאוכל לסמוך עליו