שלום אני בן 40+ נשוי + ממרכז הארץ העניין אצלי הוא שאף פעם לא היה לי חשק ללמוד אולי בגלל מצב משפחתי בבית ויכוחים בין ההורים אני תמיד הייתי מתחמק או לא מקשיב בכיתה בזמני לא טיפלו בזה היו אומרים הילד עצלן אך למזלי חוש הטכני שלי מפותח עבדתי מכונאי רכב עברתי ת עבודה עזבתי את המקצוע ומאז אני מחפש עצמי ניסיתי עבודות מחסנאי לא הסתדר לי הייתי נהג תקופה מסויימת ובתקופה האחרונה אני מובטל בהפסקות מצבי הכלכלי בריצפה לא מוצא עצמי מחפש מיקצועות טכניים ומרגיש אבוד לא פעם שמעתי שאומרים עלי שכאילו אני לא פה , חי מת אני נלחץ בסביבה עם ה
הקהילות שלי
בלוגים שמעניינים אותי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
בוקר טוב ושבוע טוב לכולם
אני בן 43 סובל מהפרעות קשב וריכוז לא עברתי אבחונים עקב בעיות כלכליות
כיום אני צריך טיפול עקב בעיות גב אצטרך לעבוד עבודה קלה משרדית וכדומה
.הקופה לא משתתפת בבדיקת טובה מגיל 35 והנירולוג יעזור בבדיקה אחרת
אבל לפני הבדיקה המליץ שאעשה בדיקת מאמץ אחרי ששמע שההורים שלי עברו ניתוח מעקפים
ההליך לוקח זמן ואני מחכה לתוצאות השאלה שלי מה עדיף על ריטלין אני שומע הרבה חוות דעת חיוביות ושליליות
הבלבול הולך וגובר יש לי משפחה לפרנס ואין לי הרבה זמן למשוך אני לוקח גם ציפרלקס 10 מג
תודה רבה ושבוע טוב
אני בן 43 סובל מהפרעות קשב וריכוז לא עברתי אבחונים עקב בעיות כלכליות
כיום אני צריך טיפול עקב בעיות גב אצטרך לעבוד עבודה קלה משרדית וכדומה
.הקופה לא משתתפת בבדיקת טובה מגיל 35 והנירולוג יעזור בבדיקה אחרת
אבל לפני הבדיקה המליץ שאעשה בדיקת מאמץ אחרי ששמע שההורים שלי עברו ניתוח מעקפים
ההליך לוקח זמן ואני מחכה לתוצאות השאלה שלי מה עדיף על ריטלין אני שומע הרבה חוות דעת חיוביות ושליליות
הבלבול הולך וגובר יש לי משפחה לפרנס ואין לי הרבה זמן למשוך אני לוקח גם ציפרלקס 10 מג
תודה רבה ושבוע טוב
-
Edit
ד"ר נעמי וורמברנד שמי נעמי. מזה תריסר שנים אני עוסקת בסיוע לנוער ומבוגרים בעלי לקויות למידה והפרעות קשב. כדי להכשיר את עצמי למשימה זו, למדתי חינוך ופסיכולוגיה בתואר ראשון, ויעוץ חינוכי וחינוך מיוחד בתאר שני ושלישי. כמו כן, אני מאבחנת דידקטית, מאמנת אישית להפרעות קשב, מנחת קבוצות. במשך שנים הייתי מרצה בחינוך מיוחד ופסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה, מכללת בית ברל ומכללת סמינר הקיבוצים. מעבר להיבט האקדמי, אני עוסקת ביזום והקמה של מסגרות מגוונות שפועלות לטובת האוכלוסיה של בעלי לקויות למידה והפרעות קשב. כך הקמתי, לפני כ- 12 שנה, את מרכז מהו"ת (מרכז התעצמות ותובנה) במכללת סמינר הקיבוצים עבור הסטודנטים עם הלקויות. מאז הוקמו 26 מרכזי מהו"ת ברחבי הארץ עבור תלמידים בעלי לקויות למידה והפרעות קשב במערכת החינוך העל יסודי. המרכזים מנוהלים כרשת ושייכים מבחינה מקצועית למרכז "דרך מהות" של מכללת סמינר הקיבוצים, שאותו אני מנהלת. לפני כשנה הוקם מרכז מהו"ת בכלא מעשיהו עבור אסירים עם לקויות למידה והפרעות קשב. אנו מטפלים גם במובטלים כרוניים על רקע לקותם, כדי להחזירם לעולם התעסוקה, בשיתוף עם עמותת בעצמי. בנוסף, אנו מנהלים מערך השתלמויות מסועף בחדרי מורים ובקרב מטפלים והורים.חבר קהילה · 20.12.2016יואב, אני דומעת מדבריך הרבה בלבול ותהיות מה לעשות. כדי לבחור את המסלול הנכון עבורך, חשוב שתפנה קודם על לפסיכיאטר מומחה להפרעות קשב במבוגרים. זה עניין מאד חשוב לחיים ואי אפשר להיבנות על חוות דעת של אנשים שאינם מקצועיים. אני מבינה שההוצאות הכרוכות בבירור העניין מאד מכביד עליך. לכן כדאי שתבדוק היטב מה הקופה שלך יכולה לאפשר לך או אולי אתה זכאי לסיוע מטעם חברת הביטוח. תבדוק. בכל מקרה, אל תתפשר על איכות האבחון והטיפול, כי אחרת זה לא באמת יעבוד.
קח את זה ברצינות מירבית.
בהצלחה נעמי -
Edit
יובל סצמסקי L.Ac -מטפל ברפואה סינית שמי יובל סצמסקי ואני מטפל בדיקור סיני, צמחים מרפא, פטריות ורפואה טבעית משנת 1995 מוסמך מטעם המכללה לרפואה משלימה- ישראל, ה- Passific College, ארה"ב ומסטר wang ju yi בסין ובעל נסיון קליני רב בטיפול במגוון מצבים. מלווה אנשים בדרך לבריאות שלמה, תך שימוש במגוון טכניקות מעולם הרפואה הסינית והרפואה הטבעית. בעל נסיון קליני רב. מוזמנים לבקר באתר שלי: https://www.yuvaldikur.com/ מטפל בת"א ובפרדס- חנה אני מזמין אתכם לשאול שאלות, להגיב ולהתעניין.חבר קהילה · 22.12.2016שלום יואב
נסה ל- טירוזין, ו/או ג'ינסנג אמריקאי - תחליפים טבעיים שטיפול בהפרעות קשב וריכוז
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
שלום אני סובל מנשימה יש לי מחיצה עקומה באף סובל שנים עכשיו החלטתי לטפל
פניתי לרופא פרטי והציע לנתח בריאותי ופלסטי אומר שאף שלי עקום נראה שעבר חבלה
ואם לא אעשה פלסטי אז הניתוח הרפואי לא יצליח לא עשה צילום דיבר על 7500 שח תוספת לפלסטי
לא יודע אם הוא צודק השאלה שלי אם יש רופא שאוכל לסמוך עליו
-
Edit ליואב לא הייתי ממארת לעבור את הניתוח, רק ואם אתה באמת לא יכול יותר לסבול את המצב וחוץ מזה הייתי קודם כל מבררת בודאות שזה לא מחיצת האף אולי אלרגיה או כל דבר אחר. אני עברתי את הניתוח הזה עם נזק שלא ניתן לתקנו, זה לא אומר שגם לך יכול יקרה אותו הדבר. הרופא שהלכת אליו לא נשמע לי אמין וניראה לי שגם אתה חושב כמוני, לך לרופא אף אוזן גרון ותתייעץ ועדיף לשני רופאים ולא למנתח פלסטי פרטי, כמובן זה מה שאני חושבת. בברכה אדל. -
Edit כמובן שבדקתי עם רופא קופה בקופה אמרו לי שאצטרך למצוא רופא בהסדר אני בחיפוש אחרי רופא מנתח כמובן שמעדיף בריאותי אם תוכלי להסביר לי בקצרה מה הנזק שניגרם לך ומי הרופא שאדע להיזהר בתודה יואב
-
Edit יואב, הנזק שנגרם לי הוא חור במחיצה שגדל עם הזמן. חוץ מזה כשיש לי נזלת היא זורמת במבלי שיש בהפשרותי לעצור אותה, מתסכל. אני מצטערת שעברתי את הניתוח אולי אצלך זה אחרת. זה היה בערך לפני 20 שנה וזה היה בדיזנגוף סנטר פרטי, ממש לא זוכרת את שם הרופא. אם הרופא לא אמר לך איזה נזק יכול להיות אז העתקתי לך מהאינטרנט, בברכה ויום טוב אדל. סיבוכים כתוצאה מניתוח מחיצת אף הסיבוכךהעיקרי והחשוב ביותר לאחר ניתוח מחיצת אף ושאינו קיים בניתוחי אף הוא החור במחיצה. האחרים הם סינקיה (חיבור או התדבקות לא תקינה של רקמות), קליפה, דם באף (epistaxis), נו
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו