שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

Y

yoav1

חבר קהילה
הצטרפתי ב־ 13/01/12
Y
שלום אני בן 40+ נשוי + ממרכז הארץ העניין אצלי הוא שאף פעם לא היה לי חשק ללמוד אולי בגלל מצב משפחתי בבית ויכוחים בין ההורים אני תמיד הייתי מתחמק או לא מקשיב בכיתה בזמני לא טיפלו בזה היו אומרים הילד עצלן אך למזלי חוש הטכני שלי מפותח עבדתי מכונאי רכב עברתי ת עבודה עזבתי את המקצוע ומאז אני מחפש עצמי ניסיתי עבודות מחסנאי לא הסתדר לי הייתי נהג תקופה מסויימת ובתקופה האחרונה אני מובטל בהפסקות מצבי הכלכלי בריצפה לא מוצא עצמי מחפש מיקצועות טכניים ומרגיש אבוד לא פעם שמעתי שאומרים עלי שכאילו אני לא פה , חי מת אני נלחץ בסביבה עם ה
  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
Y
בוקר טוב ושבוע טוב לכולם
אני בן 43 סובל מהפרעות קשב וריכוז לא עברתי אבחונים עקב בעיות כלכליות
כיום אני צריך טיפול עקב בעיות גב אצטרך לעבוד עבודה קלה משרדית וכדומה
.הקופה לא משתתפת בבדיקת טובה מגיל 35 והנירולוג יעזור בבדיקה אחרת
אבל לפני הבדיקה המליץ שאעשה בדיקת מאמץ אחרי ששמע שההורים שלי עברו ניתוח מעקפים
ההליך לוקח זמן ואני מחכה לתוצאות השאלה שלי מה עדיף על ריטלין אני שומע הרבה חוות דעת חיוביות ושליליות
הבלבול הולך וגובר יש לי משפחה לפרנס ואין לי הרבה זמן למשוך אני לוקח גם ציפרלקס 10 מג
תודה רבה ושבוע טוב
  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
Y
שלום אני סובל מנשימה יש לי מחיצה עקומה באף סובל שנים עכשיו החלטתי לטפל פניתי לרופא פרטי והציע לנתח בריאותי ופלסטי אומר שאף שלי עקום נראה שעבר חבלה ואם לא אעשה פלסטי אז הניתוח הרפואי לא יצליח לא עשה צילום דיבר על 7500 שח תוספת לפלסטי לא יודע אם הוא צודק השאלה שלי אם יש רופא שאוכל לסמוך עליו
  • User Avatar
    3 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק