בוקר טוב ושבוע טוב לכולם
אני בן 43 סובל מהפרעות קשב וריכוז לא עברתי אבחונים עקב בעיות כלכליות
כיום אני צריך טיפול עקב בעיות גב אצטרך לעבוד עבודה קלה משרדית וכדומה
.הקופה לא משתתפת בבדיקת טובה מגיל 35 והנירולוג יעזור בבדיקה אחרת
אבל לפני הבדיקה המליץ שאעשה בדיקת מאמץ אחרי ששמע שההורים שלי עברו ניתוח מעקפים
ההליך לוקח זמן ואני מחכה לתוצאות השאלה שלי מה עדיף על ריטלין אני שומע הרבה חוות דעת חיוביות ושליליות
הבלבול הולך וגובר יש לי משפחה לפרנס ואין לי הרבה זמן למשוך אני לוקח גם ציפרלקס 10 מג
תודה רבה ושבוע טוב