כמעט חודשיים בהפסקה מטקפידרה עקב קריאה נמוכה של לימפוציטים -סביב 600 –  שלדברי הרופא זו רמה מסוכנת. עושה מאז פעם בשבועיים בדיקת דם עד שהקריאה תעבור 1000 ואז עוברת לאובאג'יו.  עדיין לא עברתי את הקריאה. חוששת שאני ללא תרופה מונעת.  אשמח לתגובות והאם מישהו התנסה בתופעה כזו.