שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

D

dromit48

חבר קהילה
הצטרפתי ב־ 25/01/14
D
כבר לא יודעת מה לעשות. סובלת מכאבים יום יומיים מספר שעות ביום. כל פעם לוקחת כדור אחר- גם ארקוקסיה. הכאבים ברגליים. הייתי כבר במרפאת כאב לפני כמה שנים. אז אחרי הזריקה היה בסדר כמה ימים ושוב. מישהי הציעה לי לנסות אוסטואופטיה. לא יודעת מה זה ואם יעזור. צריבה בכפות הרגליים, הולכת רק עם סנדלים גם בחורף- לא יכול לנעול נעליים. נואשת.
  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
D
האם אחרי ארוע מוחי(קל) יש סידרת פעולות שיש לבצע ? הארוע אצלי נמשך כ 15 דקות. אושפזתי ל 5 ימים באיכילוב והשתחררתי לאחר שלא גילו בבדיקות את הסיבה. האם מגיע פיצוי מסויים מהביטוח הרפואי? מה עם הביטוח הלאומי? אשמח לייעוץ.
  • User Avatar
    7 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
D

התבקשתי לשמור על הנכדה הקטנה שיצאה לחופשה עקב ההנחיות הערב עד להודעה חדשה. האם כחולת טרשת נפוצה בת 60 אני נמצאת בקבוצת סיכון יותר מאדם הן 60 אחר ללא מחלות רקע?

  • User Avatar
    9 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
D
שלום. שמעתי סברה או דעה פעם של רופא נוירולוג אבל אני לא בטוח, שאם חולה בטרשת נפותה תופס שפעת לכמה ימים, כדאי ורצוי בהחלט שיפסיק את התרופה לטרשת למספר הימים כדי לא להחליש את המערכת החיסונית. האם יש ממש בפרטים אלו?
  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
D
ידוע שכל התרופות לMS מחלישות אץ המערכת החיסונית. לכן גם הנוירולוג המטפל מדגיש כל הזמן להזהר מלהידבק במחלות עונתיות ובעיקר מלפתח חום. היום כנראה נדבקתי בוירוס מבת משפחה ואני חלשה ועם בחילות ושילשולים. האם כדאי להפסיק את נטילת התרופה לכמה ימים כדי לא להחליש את המערכת החיסונית? מישהו יכול להמליץ מה עושים?
  • User Avatar
    6 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
D

כמעט חודשיים בהפסקה מטקפידרה עקב קריאה נמוכה של לימפוציטים -סביב 600 -  שלדברי הרופא זו רמה מסוכנת. עושה מאז פעם בשבועיים בדיקת דם עד שהקריאה תעבור 1000 ואז עוברת לאובאג'יו.  עדיין לא עברתי את הקריאה. חוששת שאני ללא תרופה מונעת.  אשמח לתגובות והאם מישהו התנסה בתופעה כזו. 

  • User Avatar
    5 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
D

משתמשת בטקפידרה כשנתיים. ללא התקפים. בבדיקות דם אחרונות חלה ירידה משמעותית בלימפוציטים. הנוירולוג מציע להפסיק השימוש בתרופה שגורמת לכך, ולעבור לתרופה אחרת. עדיין לא הציע לאיזו תרופה. מישהו התנסה כאן בטקפידרה ולימפוציטים נמוכים? האם יש תרופה לנטילה דרך הפה אחרת? מישהו התנסה? אשמח לתגובות מכל הסוגים. תודה

דרומית

  • User Avatar
    30 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
D
התחלתי לטפל בכאבים בליריקה אחרי שהתרופה הקודמת לא עזרה כל כך. התוצאות טובות וממש משפרות לי את איכות החיים ופחות כאבים. כשהגשתי בקשה למכבי לאשר את התרופה עם המלצת הנוירולוג שלי, היתה התשובה שעלי קודם לנסות את הגבפנטין- GABAPENTIN עד למיצוי- כלומר, אם זה לא יעזור אולי יאשרו לי את הליריקה. קראתי קצת על הגבפנטין ונראה לי שיש לה הרבה תופעות לוואי . בינתיים אני קונה את הליריקה במחיר מלא. מישהו נתקל בדבר דומה? אשמח לתגובות.
  • User Avatar
    3 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
D
מזה שבועיים אני לוקחת טקפידריה ושמחה להגיד שלא היו תופעות לוואי מלבד הפעם הראשונה שנעשיתי אדומה והיו לי ע״י קצוצים בגוף כפי שכתוב שיכול להיות... ואני מקווה שימשיך רק טוב. לקחתי לפני כן קופקסון שלוש או ארבע שנים. לא היו תופעות לוואי אך היו התקפים ובגלל זה הרופא המליץ לי לקחת גילניה ...ואחרי שבדקתי אמר שאני יכולה לקחת טקפיריה טקפיריה
  • User Avatar
    6 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
D
בשעה טובה לקחתי היום כדור ראשון של הטקפידרה. קראתי מעט על תופעות לוואי כדרכי תמיד לפני נטילת תרופה חדשה, ובאמת כעבור כשעתיים האדמתי בכל הגוף, וקר לי למרות שהחימום בבית עובד. אני מאמינה שלא תהיינה תופעות נוספות ושאלו הקיימות יחלפו במהלך הזמן. אשמח לשמוע תגובות ממי שגם התחיל טיפול בתרופה זו. דרומית.
  • User Avatar
    7 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
D
מישהו כאן התחיל להשתמש בתרופה החדשה שאושרה לסל Tacfidera?
  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק