שלום רב:רופאת המשפחה נתנה לי מרשם לגלוקומין 850 מ"ג אני נימצא בטרום סוכרת כי יש לי aic 5.9 אני חושש לקחת בגלל תופעות הלוואי שיש לתרופה,האם אפשר לוותר על התרופה ולהשתדל להמעיט בדברי מתיקה? בעוד 4 חודשים אני יעשה בדיקה נוספת לסוכר