Edit גלוקומין 850 מ"ג שלום רב:רופאת המשפחה נתנה לי מרשם לגלוקומין 850 מ"ג אני נימצא בטרום סוכרת כי יש לי aic 5.9 אני חושש לקחת בגלל תופעות הלוואי שיש לתרופה,האם אפשר לוותר על התרופה ולהשתדל להמעיט בדברי מתיקה? בעוד 4 חודשים אני יעשה בדיקה נוספת לסוכר 0הגיבושתפוהועתק ללוחדווחו הוסיפו תגובה שליחה 20 תגובות גלוקומין 850 מ"ג <p>שלום רב:רופאת המשפחה נתנה לי מרשם לגלוקומין 850 מ"ג אני נימצא בטרום סוכרת כי יש לי aic 5.9 אני חושש לקחת בגלל תופעות הלוואי שיש לתרופה,האם אפשר לוותר על התרופה ולהשתדל להמעיט בדברי מתיקה? בעוד 4 חודשים אני יעשה בדיקה נוספת לסוכר </p> מחיקה עריכת הפוסט ביטול שמירה