שלום רב לפני כחודש וחצי החליפולי סימסטטין עם ליטןרבה, וכן קבלתי ליתיום בעקבות היותי נסערת בגלל גירושי בני.
הליטורבה גורמת לי לכאבים בשרירים בין הצלעו ת בפרקים . במקביל רמת הסוכר A1C עלתה מ5.7 ל6.3 למרות שכמעט אין פחמימות בתזונה שלי שלא השתנתה,האם שתי תרופות אלה גורמות לעלית רמת הסוכר בדם? והאם הליטורבה עדיפה כל כך על פני הסימסטאטין שאתה גם הייתי מאוזנת היטב מבחינת שומנים בדם? אנא עזרי לי תודה רבה