לפני כ 4 חודשים הרגשתי שיש לי גוש כאב בבסיס הפין שגורם לי לכהבים בזמן קיום יחסים ו אפילו בזמן זיקפה.
קיבלתי מ האורולוג כדורים וויטמין E שלא עזר .בינואר יש לי טוב ברופא מומחה במאיר.
יש למישהו מוסג מה זה?
זה לא פיריון לפי הסינטומים.
תודה