E Edit גוש בבסיס הפיןב לפני כ 4 חודשים הרגשתי שיש לי גוש כאב בבסיס הפין שגורם לי לכהבים בזמן קיום יחסים ו אפילו בזמן זיקפה. קיבלתי מ האורולוג כדורים וויטמין E שלא עזר .בינואר יש לי טוב ברופא מומחה במאיר. יש למישהו מוסג מה זה? זה לא פיריון לפי הסינטומים. תודה 0הגיבושתפוהועתק ללוחדווחו הוסיפו תגובה שליחה 1 תגובה גוש בבסיס הפיןב <p>לפני כ 4 חודשים הרגשתי שיש לי גוש כאב בבסיס הפין שגורם לי לכהבים בזמן קיום יחסים ו אפילו בזמן זיקפה.<br /> קיבלתי מ האורולוג כדורים וויטמין E שלא עזר .בינואר יש לי טוב ברופא מומחה במאיר.<br /> יש למישהו מוסג מה זה?<br /> זה לא פיריון לפי הסינטומים.<br /> תודה</p> מחיקה עריכת הפוסט ביטול שמירה