לפני כ 4 חודשים הרגשתי שיש לי גוש כאב בבסיס הפין שגורם לי לכהבים בזמן קיום יחסים ו אפילו בזמן זיקפה.
קיבלתי מ האורולוג כדורים וויטמין E שלא עזר .בינואר יש לי טוב ברופא מומחה במאיר.
יש למישהו מוסג מה זה?
זה לא פיריון לפי הסינטומים.
תודה
הקהילות שלי
בלוגים שמעניינים אותי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו