שלום אני מטופל בקלונקס למיקטל זיפרקסה ליתיום על רקע תסמונת ביפולרית סכיזואפקטיבית ורופא כאב המליץ לי טיפול בקנביס וביקש לדעת גם מהרופא הפסיכיאטר שלי אם יש תגובות בין תרופתיות או סיכונים האם יש?