שלום
אני סובל כבר כמה זמן מהתכווצויות בכפות הרגליים, ולא נראה שיש מה שעוזר לי עד עתה. בדקתי את רמות המגנזיום, והן תקינות. אני נוטל גם ויטמין E בעצת האורתופד, אבל לא נראה שזה עוזר.
יש משהו נוסף שניתן לעשות?

תודה
אבי