היי
במסגרת הטיפול באנורקסיה הפסיכיאטר נתן לי לקחת את התרופה זיפרקסה (אולנזפין), ואמר לי שזה הכרחי בשביל המשך הטיפול.
קראתי באינטרנט דיי הרבה וראיתי שלתרופה הזו יש המון תופעות לוואי ותופעות לוואי הרסניות, הכוללות עלייה במשקל, קצב מטבולי נמוך ועוד כל מיני דברים שהם גם מסוכנים נורא. וזה נורא מלחיץ אותי לקחת את זה.. ניסיתי לקחת את זה יום אחד והרגשתי עייפות נוראית למשך כל היום.
השאלה שלי היא אם יש כאן אנשים שלוקחים את התרופה והאם יש לכם חלק מתופעות הלוואי?