יש לי שאלה מאוד חשובה העם אפשר לחזריק אטנט כמוה ריטלין 20 מג Sr זה מאוד חשוב בבקשה.....אני צריך לעדאת גם יש לי בבעיות כשב וריכוז יש גם משמחים......
הקהילות שלי
בלוגים שמעניינים אותי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
שלום לכולם עם מישהו יחול להתייעץ.אני מצטער משגיאות כתיבה.
אני סובל מכאבים ב גב +דיכון מוזר מתופל בתרופות דיכון.יש לי מרשם לטרמדקס אבל אני מפחד מי פתיחת תלוות חדש
יאם זות התרופה לא משפיה עליך ביחלל.
מיתנסה ב פורקוסת 5 אבל גם כלום.
ים זות בשימוש 1 למחרת אני מרגיש בסדר ים אצמיה
גם הכאבים מפים בזמן מאמץ פיזיה
תודה רב.......
אני סובל מכאבים ב גב +דיכון מוזר מתופל בתרופות דיכון.יש לי מרשם לטרמדקס אבל אני מפחד מי פתיחת תלוות חדש
יאם זות התרופה לא משפיה עליך ביחלל.
מיתנסה ב פורקוסת 5 אבל גם כלום.
ים זות בשימוש 1 למחרת אני מרגיש בסדר ים אצמיה
גם הכאבים מפים בזמן מאמץ פיזיה
תודה רב.......
-
Edit
ד"ר גור רות אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.חבר קהילה · 9.12.2016ירוסלאב שלום.
הדרך היחידה לדעת האם טרמדקס ישפיע או לא היא לנסות. וזו תרופה שמשפיעה מייד - כבר חצי שעה אחרי הלקיחה אז מספיק לנסות כדור אחד ולראות - אם כן אז אחלה. אם לא - אז אין מה לקחת יותר. פשוט לא?
ד"ר גור. -
Edit תודה ד"ר גור רות 
-
Edit אני כותב קצת ים שגיות אז סליחה מרוש..אני חושב לעבור לתיפות טרמדקס ?
-
Edit היי יארוסלב,
אתה מוזמן לעיין בפוסט שלי בנושא.. אולי משהו משם יעזור. תרגיש טוב..
http://www.camoni.co.il/index.php?idr=402&pid=33322 -
Edit
ד"ר גור רות אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.חבר קהילה · 28.12.2016ירוסלב שלום -
ניתן לקחת את הטרמדקס בטיפות או בכדורים. יש גם נרות.
ד"ר גור. -
Edit טרמדקס לא עזר לי.. -
Edit
ד"ר גור רות אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.חבר קהילה · 11.1.2017סנדרין - אני ממליצה לגשת לרופא כאב להתייעץ לגבי טיפול מתאים. זה לא משהו שאפשר לפתור ביעוץ וירטואלי.
ד"ר גור. -
Edit תודה אני יזמין תור למרפאת כעב. -
Edit אח שלי אני סובל מפריצות דיסק בצוואר +גב תחתון כבר הרבה זמן מאז 4/2016 רכב פגע ברכב בו נהגתי מאחור הרגשתי שאני עף ברוך השם ללא שברים ברוך השם עומד על הרגליים ניתקף בכאבי תופת בידיים צוואר ידיים כתפיים וחולשה בכפות ידיים כולל אצבעות גב תחתון ברכיים שוקיים כפות רגליים מידי פעם הרגשת שיתוק בכפות רגליים ניסיתי הרבה תרופות אורקוקסיה ,רוקסאט פלוס ,זנדיל ,זריקות ועוד כמה שאני לא זוכר שום דבר לא עוזר במקביל גם טיפולי פיזיאותרפיה עיסוי בשמנים נשלחתי למרפאת כאב חיכיתי 3 חודשים שלמזלי מישהו ביטל תור בבדיקה המליצו על ניתוח והרופא הח
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
שלום אני מבקש לאזור ליה אני מתופל בתרופות נגד דיכון ב Venlafaxine xr 300 . Mirtazapine 90. aripiprazole 10
אני אלתיה לאצמיה את המינון ב Venlafaxine xr 300 Mirtazapine 90.
קודם אני שתיתיה 150 ו 45 .
אני קבתיה תור לפסיכיאתר אבל זה עוד 2 חודשים.כרוב לחודש בחציה אני מתופל במינון הרצויה אני לא מרגשי שנוים במצב הנפשיה
הים משה אני אסיתיה זה בסדר בליה ליתיאצ ים ראופה או פסיכיתר
בבקשק לעזור לי..........תודה
אני אלתיה לאצמיה את המינון ב Venlafaxine xr 300 Mirtazapine 90.
קודם אני שתיתיה 150 ו 45 .
אני קבתיה תור לפסיכיאתר אבל זה עוד 2 חודשים.כרוב לחודש בחציה אני מתופל במינון הרצויה אני לא מרגשי שנוים במצב הנפשיה
הים משה אני אסיתיה זה בסדר בליה ליתיאצ ים ראופה או פסיכיתר
בבקשק לעזור לי..........תודה
-
Edit
אורית זאבי יוגב מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.מנהל קהילה · 1.12.2016יארוסלב יקר. אני מבינה שאתה מאוד סובל ורוצה שתהיה כבר השפעה לכדורים אבל לפעמים זה לוקח יותר זמן ממה שחושבים. אני חושבת שאתה אמור להרגיש השפעה כבר בזמן הקרוב. לצערי. איננו יכולים לתת יעוץ תרופתי בנוגע להעלאת המינון, מאחר ואתה נוטל מספר תרופות פסיכיאטר מיומן צריך לראות מה כדאי להעלות ומתי לאור הדיווחים שלך. אני מציע לך לא להעלות את המינון בזמן זה ובמידה ולא ניתן להקדים את התור לדבר עם רופא המשפחה. האם אתה רוצה לספר מה אתה מרגיש ומה קורה לך? -
Edit
אורית זאבי יוגב מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.מנהל קהילה · 3.12.2016שיהיה לך בהצלחה. אתה מוזמן להמשיך לכתוב לנו איך אתה מרגיש ומה קורה לך, שגיאות הכתיב לא מפריעות לנו.... -
Edit היי,
לא מעלים מינון בלי הרופא.
לא הבנתי, אתה רושם שלא הרגשת שום שינויים במצב הנפשי מהתרופות, אז למה הכפלת פי 2 את המינון של ה- Mirtazapine (מירו) ושל ה- Venlafaxine ?
בכל אופן, בדרך כלל המקסימום של מירו (רמרון - Mirtazapine) הוא 45 מ"ג.
זה לא יעזור לך לקחת 90 מ"ג וזה גם מסוכן. המקסימום הוא 45 מ"ג, תחזור ל45 מ"ג.
לגבי הוויפאקס (אפקסור - Venlafaxine xr)
אסור לך להכפיל את המינון ולקחת 300 מ"ג במקום 150 מ"ג.
אם התחלת עם 75 מ"ג, ואח"כ 150 מ"ג, אז עכשיו העלייה היא ל225 מ"ג בלבד.
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
שלום אני מבקש לאזור ליה אני מתופל בתרופות נגד דיכון ב Venlafaxine xr 300 . Mirtazapine 90. aripiprazole 10
אני אלתיה לאצמיה את המינון ב Venlafaxine xr 300 Mirtazapine 90.
קודם אני שתיתיה 150 ו 45 .
אני קבתיה תור לפסיכיאתר אבל זה עוד 2 חודשים.כרוב לחודש בחציה אני מתופל במינון הרצויה אני לא מרגשי שנוים במצב הנפשיה
הים משה אני אסיתיה זה בסדר בליה ליתיאצ ים ראופה או פסיכיתר
בבקשק לעזור לי..........תודה
אני אלתיה לאצמיה את המינון ב Venlafaxine xr 300 Mirtazapine 90.
קודם אני שתיתיה 150 ו 45 .
אני קבתיה תור לפסיכיאתר אבל זה עוד 2 חודשים.כרוב לחודש בחציה אני מתופל במינון הרצויה אני לא מרגשי שנוים במצב הנפשיה
הים משה אני אסיתיה זה בסדר בליה ליתיאצ ים ראופה או פסיכיתר
בבקשק לעזור לי..........תודה
-
Edit
סימה לבני אני רוקחת יועצת. וזהו עיסוקי העיקרי היום. משנת 2010 אני מנהלת את "המרכז לייעוץ תרופתי אישי" שנותן מענה לאנשים שמטופלים בתרופות ותוספים רבים ויש להם שאלות או חששות מבעיות שנובעות מתרופות. ב 2016 פרסמתי וב 2021 עדכנתי את הספר "לעשות סדר בתרופות ובתוספים - בעידן שבו המידע אינסופי". שנים רבות עסקתי בהפצה והטמעה של מאגרי מידע תרופתיים לרופאים ולרוקחים בקופות החולים ובבתי החולים כרוקחת בחברת "זיעור". קודם לכן נהלתי את בתי המרקחת של בתי החולים "הלל יפה" ו"רמב"ם". נכון להיום אני מנהלת את הפודקאסט "בין הכדורים" שעוסק בתרופות ותוספים וניתן למצוא אותו בספוטיפיי, יוטיוב ובכל מקום שאתם שומעים את הפודקאסטים שלכם. למידע נוסף הכנסו לאתר של המרכז לייעוץ תרופתי אישי, https://mypharmacist.co.il/מומחה כמוני · 10.12.2016שלום רב,
אני מבינה שאתה מרגיש לא טוב,
אולי אתה מרגיש עדין חרדה או דכאון, ולכן העלית על דעת עצמך את התרופות.
אלא שכשמעלים מינון תרופות כדאי מאד להזהר, כי התגובה לתרופות מהסוג הזה איננה מיידית.
יתכן שאת האפקטים תרגיש בעוד כמה ימים או שבועות,
והאפקטים יכולים להיות גם תופעות לוואי לא נעימות.
אם התור לפסיכיאטר שלך הוא רק בעוד 2 חודשים,
כדאי שתכנס לרופא המשפחה ותספר לו מה אתה מרגיש ותתייעץ איתו.
יש תרופות שרופא המשפחה יוכל לשנות לך מינון, או להוסיף או להוריד תרופה,
ויש מקרים שהוא יציע לך ללכת למיון, ולקבל טיפול דחוף ומיידי.
-
Edit תודה.סימה לבני.אני מצטער מישגיות כתיב.כן אני סובל מידכון אבל התקפיה חרדה אני לא מרגיש
אני חושב לאבור אוליה לתרופות מימשפחת SSRI כיום אני מתופל ב SNRI
אני לא עודה מה לעשות.תודה...
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
