שלום לכולם עם מישהו יחול להתייעץ.אני מצטער משגיאות כתיבה.

אני סובל מכאבים ב גב +דיכון מוזר מתופל בתרופות דיכון.יש לי מרשם לטרמדקס אבל אני מפחד מי פתיחת תלוות חדש
יאם זות התרופה לא משפיה עליך ביחלל.
מיתנסה ב פורקוסת 5 אבל גם כלום.
ים זות בשימוש 1 למחרת אני מרגיש בסדר ים אצמיה
גם הכאבים מפים בזמן מאמץ פיזיה


תודה רב…….