שלום.
חצי שנה (מאז נוב') עם ליחה לבנה שקופה צמיגית בגרון (מחייב לירוק כל כמה שניות).
רק לפני החג א.א.כ אבחן גודש באף ונתן לי כדור אלרג'י X + ספריי ELLERGO NAZAL.
עד כה לא עבר (כ 20 ימים).
עשיתי צילום מערות האף : ללא סינוסיטיס , אך יש עיבוי רירית ניכר שחוסם את חללי האף.
כרגע מנסה לקחת גם R183 (פורמולה הומאופתית כלשהיא..) + שטיפות עם מי מלח + עשיתי מס' טיפולים בחדר מלח (וגם ישן עם מנורת מלח).
במהלך החורף רופא שהוא גם הומאופט נתן לי מס' פרומולות הומאופטיות + אכיניציאה + כדור ג'יןסאנג : הכל ללא הועיל.
חצי שנה עם גודש וליחה.
שמי דן. בן 44. בשנים האחרונות סובל מתחושת קור שריפה ועקצוצים בכפות הרגליים. השנה המצב המחיר קיצונית.
בשנים קודמות הספיק לי גרב טרמית . השנה רכשתי 10 זוגות גרביים ונעלי מקולומביה ועד עכשיו כלום לא עוזר לי (למעט חימום חיצוני ע"י תנור או מים חמים באמבטיה - אבל זו עזרה זמנית תלויה בחימום החיצוני כאמור).
בקיץ האחרון גם חוויתית מצב של סבל מקור - אך היה זה רק כאשר ישבתי/שכבתי ללא תנועה וללא גרביים ואם היה מזגן מקפיא בחדר (אך גם זה לא טבעי, בטח שלא לי ביחס לשנים קודמות.. )
רוצה לומר שהתופעה ממש החמירה בבת אחת השנה.
עם זאת - יש להדגיש כ
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחומישהו מצא פיתרון? המורינגה עזר למישהו?
יש לי בעיה של מחיצת האף אני אחרי ניתוח כושל הביאו לי תרסיסים לא עוזר כלום אני לא נושם מהאף רק מהפה כחום לא עוזר אפילו נזלת לא יכולה להוציא הכל סתום
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו