שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

ד

דן ש.

חבר קהילה
הצטרפתי ב־ 17/04/19

הקהילות שלי

ד
שלום. חצי שנה (מאז נוב') עם ליחה לבנה שקופה צמיגית בגרון (מחייב לירוק כל כמה שניות). רק לפני החג א.א.כ אבחן גודש באף ונתן לי כדור אלרג'י X + ספריי ELLERGO NAZAL. עד כה לא עבר (כ 20 ימים). עשיתי צילום מערות האף : ללא סינוסיטיס , אך יש עיבוי רירית ניכר שחוסם את חללי האף. כרגע מנסה לקחת גם R183 (פורמולה הומאופתית כלשהיא..) + שטיפות עם מי מלח + עשיתי מס' טיפולים בחדר מלח (וגם ישן עם מנורת מלח). במהלך החורף רופא שהוא גם הומאופט נתן לי מס' פרומולות הומאופטיות + אכיניציאה + כדור ג'יןסאנג : הכל ללא הועיל. חצי שנה עם גודש וליחה.
  • User Avatar
    14 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
ד
שמי דן. בן 44. בשנים האחרונות סובל מתחושת קור שריפה ועקצוצים בכפות הרגליים. השנה המצב המחיר קיצונית. בשנים קודמות הספיק לי גרב טרמית . השנה רכשתי 10 זוגות גרביים ונעלי מקולומביה ועד עכשיו כלום לא עוזר לי (למעט חימום חיצוני ע"י תנור או מים חמים באמבטיה - אבל זו עזרה זמנית תלויה בחימום החיצוני כאמור). בקיץ האחרון גם חוויתית מצב של סבל מקור - אך היה זה רק כאשר ישבתי/שכבתי ללא תנועה וללא גרביים ואם היה מזגן מקפיא בחדר (אך גם זה לא טבעי, בטח שלא לי ביחס לשנים קודמות.. ) רוצה לומר שהתופעה ממש החמירה בבת אחת השנה. עם זאת - יש להדגיש כ
  • User Avatar
    5 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק