שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

ד

שמי דן. בן 44. בשנים האחרונות סובל מתחושת קור שריפה ועקצוצים בכפות הרגליים. השנה המצב המחיר קיצונית.
בשנים קודמות הספיק לי גרב טרמית . השנה רכשתי 10 זוגות גרביים ונעלי מקולומביה ועד עכשיו כלום לא עוזר לי (למעט חימום חיצוני ע"י תנור או מים חמים באמבטיה – אבל זו עזרה זמנית תלויה בחימום החיצוני כאמור).
בקיץ האחרון גם חוויתית מצב של סבל מקור – אך היה זה רק כאשר ישבתי/שכבתי ללא תנועה וללא גרביים ואם היה מזגן מקפיא בחדר (אך גם זה לא טבעי, בטח שלא לי ביחס לשנים קודמות.. )
רוצה לומר שהתופעה ממש החמירה בבת אחת השנה.
עם זאת – יש להדגיש כי בשע

  • User Avatar
    5 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק

כאב

חברים:
24,070

קהילת כאב הינה מקום תומך ומכיל עבור הסובלים מכאב ויקיריהם. סובלים מכאבים? חיים בין רופאים וכדורים? חיי היומיום נפגעים וקשים, והסביבה הרגילה לא מבינה את הקושי? בואו להתייעץ ולחלוק עם חברים במצבכם ועם רופאים המתמחים ברפואת כאב

User Avatar
User Avatar

כתיבת פוסט

מ
שלום לכולם, אני מחפשת מידע מניסיון אישי של אנשים שהתנסו ב־Palexia (Tapentadol), במיוחד במקרים של כאב נוירופתי כרוני או כאב שנמשך שנים לאחר ניתוח. בקצרה על המקרה שלי: בת 48. עברתי שבר בקרסול בשנת 2016. בשנת 2022 עברתי ניתוח החלפת מפרק קרסול. מאז הניתוח אני סובלת מכאב כרוני קשה ומתמשך. עברתי MRI, CT, EMG, דופלר, מיפוי עצמות ובדיקות נוספות ללא ממצא ברור שמסביר את עוצמת הכאב. נוסו טיפולים רבים: חסימות עצב, אפידורל, גלי רדיו, פיזיותרפיה, ניסיון אלקטרודה בגב ו־3 טיפולי קטמין – ללא שיפור משמעותי. נוסו גם תרופות רבות לכאב עצבי ללא הצלחה משמעו
  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
S

המטרה בטיפול בכאב היא להעלים את הכאב לגמרי, או ללמוד לחיות טוב יותר למרותו? 

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
R

עקב פטריות חוזרות, נתנו לי טיפול של פלוקונזול כדור 150 מ"ג כל שבוע למשך חודשיים.
במקביל, בגלל כאב עצבי באגן, נתנו לי elatrol 10 מ"ג לעשרה ימים ולאחר מכן להעלות בהדרגה עד ל- 50 מ"ג.
האם יש התנגשות בין שני הכדורים? תודה

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
בלוגים בנושא
שרון אבייב