שלום
אני בן 19 ומאובחן בהפרעת אישיות גבולית. אני נוטל וולבוטרין 300XR, זיפרקסה 10, ולמיקטל 250.
עברתי המון קומבינציות של תרופות פסיכיאטריות עד שהגעתי לשילוב המושלם הזה שגורם לי להרגיש נפלא. \
מאז התחלת הטיפול הפסיכיאטרי (התחלתי מציפרלקס), באופן כללי, אני מרגיש ירידה בחשק ובתפקוד המיני באופן ניכר.
השאלה שלי היא האם יש משהו שאפשר לשנות מבחינת התרופות? כי אני מאוד מפחד לגעת, אני באמת מצאתי את השילוב המושלם.
או האם זה אבוד ולהתחיל לשלב תרופות כמו סיאליס/קמגרה?
תודה מראש!
הקהילות שלי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחוכמו שאומרים - תפרד מהחשק המיני שלך ביפה.
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו