שלום אני בן 19 ומאובחן בהפרעת אישיות גבולית. אני נוטל וולבוטרין 300XR, זיפרקסה 10, ולמיקטל 250. עברתי המון קומבינציות של תרופות פסיכיאטריות עד שהגעתי לשילוב המושלם הזה שגורם לי להרגיש נפלא. \ מאז התחלת הטיפול הפסיכיאטרי (התחלתי מציפרלקס), באופן כללי, אני מרגיש ירידה בחשק ובתפקוד המיני באופן ניכר. השאלה שלי היא האם יש משהו שאפשר לשנות מבחינת התרופות? כי אני מאוד מפחד לגעת, אני באמת מצאתי את השילוב המושלם. או האם זה אבוד ולהתחיל לשלב תרופות כמו סיאליס/קמגרה? תודה מראש!