שלום רב,
אני בת 57, ומאז שאני זוכרת את עצמי, אני מתנצלת על כל מיני פאקים שיש לי בהתנהלותי, אשר לא תמיד "מתיישרים עם הזרם"... כמו ניהול זמן זוועתי, איחורים, איטיות, חוסר מיקוד זוועתי ועוד...
לאחר מבחן טובה שעשיתי לפני למעלה משלוש שנים, עברתי לפני שנה איבחון במרפאה להפרעות קשב וריכוז של מבוגרים ברמב"ם, וכמובן שנמצאתי כסובלת מ ADD. בעיקר מחוסר ריכוז בשל הסחת דעת.
הם לא בדקו אותי עם הריטלין, בטענה שהמינון שהם נותנים גבוה מהמינון שנותנים במבחן בקופת חולים... בכל מקרה התוצאה הייתה ללא ריטלין בין מינוס 6 למינוס 7.
לפי כל הפרמטרים,
הקהילות שלי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
לימור,
קיימות תרופות להפרעת קשב שפועלות במנגנונים שונים מהריטלין (סטרטרה, וולבוטרין) וייתכן ותוכלי להיעזר בהם.
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחותודה רבה לך ד"ר אפשטיין על תשובתך.
אבקש לדעת לאיזה רופא עלי לפנות על מנת לברר אם מותר לי לקחתן עם הרקע הרפואי שלי, וגנ"ל איזה רופא נותן אותם?
שנה טובה וגמח"ט,
לימור
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחושלום לכולם/ן,
אני מתנצלת שאני חוזרת אליכם רק כעת, ומבקשת להודות לכל מי שהגיב/ה והתייחס/ה.
1. Meerisara - פשוט מתקשרים למרפאה לטיפול בהפרעות קשב וריכוז במבוגרים וקובעים תור. הם יגידו לך מה להביא. אם יש לך ביטוח בריאות פרטי, ישיבו לך את העלות במידה ויש לך הפנייה למרפאה מנוירולוג. המרפאה לא מבקשת הפנייה משום רופא. במקרה כמו שלי, הייתי צריכה התייעצות עם הקרדיולוג לגבי הריטלין.
http://www.rambam.org.il/DepartmentsandClinics/InternalDivision/Neurology/CognitiveNeurology/Adultsandelderly/Pages/Default.aspx
http
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחוד"ר טמיר אפשטיין,
התייעצתי עם הקרדיולוג שלי.
הוא לא התנגד לוולבוטרין, ואף כתב לד"ר בן-חיון שהריטלין הוא הרע במיעוטו.
הכל סבב סביב קרישיות היתר שלי ופרפורי הפרוזדורים- ועניין נטילת הפלביקס.
כעת אני צריכה להזמין תור לרמב"ם,משום שד"ר בן-חיון סרבה לתת ייעוץ במייל...
תודה רבה,
לימור
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו