שלום רב, אני בת 57, ומאז שאני זוכרת את עצמי, אני מתנצלת על כל מיני פאקים שיש לי בהתנהלותי, אשר לא תמיד "מתיישרים עם הזרם"... כמו ניהול זמן זוועתי, איחורים, איטיות, חוסר מיקוד זוועתי ועוד... לאחר מבחן טובה שעשיתי לפני למעלה משלוש שנים, עברתי לפני שנה איבחון במרפאה להפרעות קשב וריכוז של מבוגרים ברמב"ם, וכמובן שנמצאתי כסובלת מ ADD. בעיקר מחוסר ריכוז בשל הסחת דעת. הם לא בדקו אותי עם הריטלין, בטענה שהמינון שהם נותנים גבוה מהמינון שנותנים במבחן בקופת חולים... בכל מקרה התוצאה הייתה ללא ריטלין בין מינוס 6 למינוס 7. לפי כל הפרמטרים,