שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

L

שלום רב,

אני בת 57, ומאז שאני זוכרת את עצמי, אני מתנצלת על כל מיני פאקים שיש לי בהתנהלותי, אשר לא תמיד "מתיישרים עם הזרם"… כמו ניהול זמן זוועתי, איחורים, איטיות, חוסר מיקוד זוועתי ועוד…

לאחר מבחן טובה שעשיתי לפני למעלה משלוש שנים, עברתי לפני שנה איבחון במרפאה להפרעות קשב וריכוז של מבוגרים ברמב"ם, וכמובן שנמצאתי כסובלת מ ADD. בעיקר מחוסר ריכוז בשל הסחת דעת.
הם לא בדקו אותי עם הריטלין, בטענה שהמינון שהם נותנים גבוה מהמינון שנותנים במבחן בקופת חולים… בכל מקרה התוצאה הייתה ללא ריטלין בין מינוס 6 למינוס 7.
לפי כל הפרמטרים, ריטלין היה

  • User Avatar
    10 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק

קשב וריכוז

חברים:
23,102

קהילת קשב וריכוז נותנת מקום תומך וחם למאובחנים בקשיי ריכוז וקשב, בני משפחותיהם ויקיריהם. חושבים שלילדכם ליקויי קשב? לא יודעים מה ההבדל בין ADD ו- ADHD? מתלבטים בין טיפול התנהגותי לריטלין? התייעצו עם המומחים שלנו – פסיכיאטרים ונוירולגים המתמחים בתחום. וחשוב מכל - הצטרפו לקהילה, עכשיו אתם כבר לא לבד

User Avatar
User Avatar

כתיבת פוסט

M

נער בן 17 לקח שנים ריטלין ובשלב מסויים נמאס לו להיות "זומבי" הרופא החליף לאטנט שנותן את ההרגשה של הריטלין.החלפנו ל"אטומיק" וזה לא משפיע על הקשב בכלל.

מה עושים? 

מה עוד ניתן לנסות?

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
K

לוקח קונצרטה 36 כמה חודשים בן 25 עייפות גדולה בצהריים ואחרי צהריים, ביחד עם אי נוחות קלה ובעיקר ריבאונד משמעותי ב7 8 בערב ( לוקח בבוקר ב 9 וחצי) אבל בבוקר סבבה לגמרי ובטח עוזר כל היום לריכוז. תודה רבה

  • User Avatar
    5 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
G

איך מאבחנים הפרעת קשב וריכוז?

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
noamgo8-gmail.com

עברתי ניתוח מיני מעקף לפני כשלושה שבועות, היום לקחתי קונצרטה לראשונה מאז הניתוח. המינון שלי הוא 90 מג אבל בערב תקפו אותי תופעות לוואי קשות. אני מבינה שאני צריכה לפנות לרופא מומחה להתאמת מינון למצבי החדש. אבל מעניין אותי אם זה תחום שנחקר ואם ישנם מומחים לadhd שגם מומחים לבריאטריה?  ולקרוא על כך וללמוד כי זה ממש מעניין להבין, אשמח להמלצות על מידע בנושא. 

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
H

בת 39 נוטלת אטנט xr30 מג כבר חצי שנה בימי ראשון עד שישי ובשבת עושה הפסקה. האטנט עשה לי פלאים אבל הפיקים שלו מקשים עלי בגלל הכאבים של הפיברומיאלגיה ממנה אני סובלת. האם כדאי לעבור לויואנס? והאם יתנו לי לחזור לאטנט אם הויואנס לא יהיה טוב? קראתי בהרבה מקומות שהויואנס חלש מידי לעומת האטנט.

  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
N
יש אלפי דיווחים ברשת.. האטנט והויואנס לא מה שהיה פעם ככהנא שינו את ההרכב ולא מספרים. גם ויוואנס של המותג וגם הגנריקה. מצאתי כדור ישן בבית ופתאום ויואנס כן עובד. זה ככ מתסכל מה עושים????:(
  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
בלוגים בנושא