ישנה משחה לטחורים בשם פרוקטוגלבינול היא מכילה שני חומרים פעילים לידוקאין מאלחש , טריבונוסיד מקטין חדירות כלי דם
על המשחה כתוב שיש להזהר שלא להשתמש יותר משבוע
מישהוא יודע מה הסיבה ?
הקהילות שלי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
חבר קהילה ·20.7.2021
בקלונוסקופיה בבדיקה
נכתב בין השאר
DER - טונוס מוגבר למרות סדציה
מישהוא יודע מה הפירוש DER
-
Edit
פרופ׳ הנית ינאי מנהלת המרכז למחלות מעי דלקתיות במרכז הרפואי רביןמנהל קהילה · 24.7.2021ערב טוב,
ככל הנראה מדובר בקיצור של digital rectal exam (DRE) , בדיקה רקטלית עם אצבע.
כמובן רצוי לוודא עם הרופא שביצע את הבדיקה.
כל טוב, הנית ינאי -
Edit
כ חבר קהילה · 25.7.2021תודה רבה אכן זאת הבדיקה
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
חבר קהילה ·7.6.2021
ב''ה לכל החברים שלום , כתבתי על כך בעבר ואני שוב כותב ,אני רווק , היות והמצב שלי לא מאפשר כרגע להכיר לקשר אמיתי , אני מחפש מישהיא שתוכל להתכתב איתי רק דרך דואר המערכת כאן ללא טלפון , ליצור דמיון שאנחנו נשואים וירטואלית , כמובן הכל בצורה מכובדת נדמיין קניות, לימודים לילדים , וכדומה , בעזרת ה' בתקווה שזה יוכל להרים אותי נפשית
-
Edit
כ חבר קהילה · 7.6.2021מחפש כלה וירטואלית -
Edit
אורית זאבי יוגב מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.מנהל קהילה · 12.6.2021ירון העלית רעיון מעניין אבל ספק אם הוא "יפתה" מישהי אמיתית בשר ודם. אולי תספר יותר על עצמך? מי אתה? תחביבים? יכולות ? כשרונות? מה קורה לך כרגע וכד'....? -
Edit
כ חבר קהילה · 15.6.2021וואוו הגבתי כאן אך ללחוץ פרסם לא נלחץ את צודקת אורית , אמנם נתנו לי טיפ ללכת טיפה בכיוון של הכרות כללית , אך בכל מצב , אשמח לרשום על עצמי בן 46 , אפשר בוודאי לרשום שעד לפני שנה ממש הייתי אוהב את החיים ( לפני הטראומה שעברתי עם אמא ועם עצמי ) אדם חייכן אוהב לשמוע מוזיקה שעושה טוב בלב או יותר נכון הייתי אוהב , כי עכשיו עם הכאבים והפחד שום מוזיקה כמעט לא עושה לי טוב , כאמור הייתי רוצה להכיר משהיא להתכתב וירטואלית רק דרך המערכת כאן -
Edit חחחחחחחחחחחחחחחחח -
Edit
כ חבר קהילה · 15.6.2021נתי23 יכולת לרשום לי בפרטי , כי מעבר לכאב , אני רואה ההצעה הזאת סוג של עולם דמיוני שבו ניתן לנסות למלאות נפשית את הריקנות והבדידות -
Edit היי אוליי תנסה מישהי אמתית בשר ודם.. שמתאימה או עם רקע שמתאים לך ולא חייב דווקא זוגיות אוליי חברות טובה ככה אפשר לחלוק באמת את מה שכואב מאחלת הצלחה ובריאות. -
Edit
אורית זאבי יוגב מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.מנהל קהילה · 16.6.2021חברים יקרים, חייבת לציין שאני תומכת בירון - האופן שירון הציע את ההצעה שלו לא ״נשמע טוב באוזן/ עין״ אבל מצד שני בהחלט מקובל להתחיל קשרים באופן לא פרונטלי. להרבה אנשים ישנה התכתבות ארוכה בפלאפון לפני מפגש ולעיתים גם הרבה שיחות קוליות….עד המפגש. אולי ירון אתה צריך לנסח את הדברים באופן אחר כמו: ״אשמח להכיר מישהי למטרה של קשר קרוב ואינטימי. מעוניין להתחיל את ההכרות באמצעות בנייה של תקשורת והכרות דרך כתיבה - אשמח אם זאת תהיה מישהי מ״כמוני״ שרואה את הבקשה וזה מדבר אליה״ מה דעתך? ומה דעתכם?
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
חבר קהילה ·6.5.2021
חברים יקרים אני בתקופה של חולשה חזקה גם בריאותית וגם נפשית , אני מבקש מכל אחד אם יוכל לעשות טובה
בבקשה שכל אחד שיוכל לרשום לי בתגובות
עידוד משפטי חיזוק טובים
כמו למשל
''אתה בריא אין לך שום דבר ''
''אתה אין לך כלום , תמשיך את החיים ''
''אתה צריך להיות שמח אין לך שום דבר''
חברים גם ניתן להעתיק להוסיף מהדוגמאות אני צריך תעזרו לי עידוד כדי להתרומם
-
Edit
אורית זאבי יוגב מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.מנהל קהילה · 6.5.2021ירון יקר הנה כמה משפטים מחזקים: מישהו שם למעלה דואג לי - אני אהיה בסדר. אני כבר יכול לדמייין את הימים שבהם אחגוג את בריאותי ואת החלק שבי שמבקש להיות שמח! יש בי כוחות פנימיים ותבונה ש״עובדים״ למעני ברגע זה ממש ומבטיחים את שלומי ובריאותי מה דעתך ? כוון אותנו איזה סוג משפטים מעצים אותך? -
Edit
כ חבר קהילה · 6.5.2021תודה אורית מעריך מאוד שהגבת,אגב גם עצם קבלת התגובות מחזקות אותי מבחינה מסויימת , שאני מקבל פידבק אז משמע שאני גם פחות בודד אני לא נמצא מול קיר , אלא יש תגובה , הכיוון הוא לנסות לכתוב לי שברוך ה' אני כבר בסדר , שאני כבר עכשיו בריא שכבר עכשיו טוב ובעזרת ה' יהיה עוד יותר טוב -
Edit אני באותו מצב שלך,כאילו החיים נעצרו ,יש לפני החרדות ויש אחריי. אין לך חשק לאף אחד, בטח שלא לארוחות משפחתיות, אתה חי את הרגע, לא חושב על העתיד, דיכאון, תחושת מועקה, לי אין תשובות. תנסה לעשות תחביבים שאתה אוהב, תנסה בכל זאת לשבת עם חבר, להיות סגור בחדר לא יעזור,בסהכ אני מבין לליבך, אני בדיוק באותו מצב, מפחד שאני לא אחזור למה שהייתי -
Edit
כ חבר קהילה · 7.5.2021תודה לכל מי שהגיב , בבקשה תמשיכו לשלוח תגובות עם משפטי עידוד -
Editעמי 1 עוסק גם בהפחתת משמעותית של חרדות באופן הוליסטי, כולל אצל אנשים רגישים ואו הנתונים בסטרס מתמשך. מאמן אישי מוסמך התמחות בתזונה ותוספי מזון.מומחה כמוני · 7.5.2021
אני מציע לך כל יום לפני השינה לכתוב במחברת שתשמור לעצמך, מה היה היום יותר טוב, כתוב דברים קטנים, ניואנסים ולאט לאט תגיע לדברים יותר משמעותיים. תעשה כל מה שנעים לך מבלי לפגוע בגוף ובנפש ובלי לפגוע באחר. פעם נתתי גם הרצאה בבית דיור מוגן ובשלב השאלות, אדם בגיל מתקדם [נקרא לזה ככה] הרים אצבע מהוססת ושאל אם זה בסדר שהוא רואה סרטים מסויימים... נו, איך אומרים, הוא אמר, כחול, כחולים... וגם שם אמרתי לו, כל מה שעושה לך נעים, מפחית מתח וחרדה ולא גורם נזק לאחרים, אפשר ורצוי. -
Edit
דניאל ולך אני רווק בן 52, סטודנט למדעי הרוח והחברה ואוהב לכתוב במחשב רעיונות ספרותיים, פילוסופיים, בלשניים ואחרים. אני אוהב מאד ספרות ופילוסופיה וגם מתעניין קצת בפיסיקה, במחשבים ובחקר המוח. המצאתי כמה שפות ומילונים, ועכשיו אני עובד על תכנות בינה מלאכותית. פעם כתבתי ספורים קצרים ועכשיו אני כותב הרבה מאד שירים. בזמן האחרון מנסה ללמוד לשיר, ואומרים שאני שחקן טוב. אני אוהב מאד חתולים, והמאכלים האהובים עליי הם אינסטנט פודינג שוקולד, פנקייק ועוגת גבינה אפויה. יש לי חברות רומנטית יפה עם אישה בגילי שהתחילה מידידות נפש. אני אדם מאד אוהב ומעניק, וגם מאד רוחני עם חשיבה מופשטת. את רוב היום שלי אני מבלה במחשב. יש לי מורה פרטי לפיתוח קול, ואני משתתף בחוגי יצירה וכתיבה.חבר קהילה · 1.6.2021אם תרגיש צורך, היעזר ברופאים המומחים ונצל את אישיותך החזקה כאדם לשפר את מצבך הנפשי. אני מאמין שיש לך כוח לזה. -
Edit
אקסקליבר מוסיקאי ורומנטיקן בנשמהחבר קהילה · 1.6.2021קח את החיים בקלות -
Edit ירון תיהיה חזק, השם אוהב אותך ואיתך תמיד לא עוזב אותך! אתה תצליח!
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
חבר קהילה ·20.4.2021
פרסמתי כבר כמה פעמים פוסט , אך עכשיו אני מנסה על דרך לטפל בעצמי בצורה מעט שונה , כבן יחיד בגיל מתקדם שטיפל באמא סיעודית שבו גם הזכרון שלה לאט לאט ירד עברתי משבר נפשי קשה עמוק מתח ועכשיו מרגיש גם בריאותית חולשה עצומה , גם מרגיש פספוס וחוסר טעם לחיים שלא הספקתי להתחתן בגיל מבוגר.
מחפש מישהיא שתסכים להתכתב איתי ( רק בצורה מכובדת ,לא מילים לא מכובדות ) רק תוכן עניני לעשות משחק שבו דמיונית התחתנו והיא אישה לחיים, נוכל לדבר על קניות סידורים , ילדים בבית הספר , הכל דמיוני , מנסה לבחון את ההשפעה הנפשית אוליי זה יתן דמיונית טעם לחיים שלי שבו
-
Edit
אורית זאבי יוגב מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.מנהל קהילה · 24.4.2021ירון יקר, רעיון מעניין. מצד שני מדוע לא לנסות ליצור קשר עם אישה "בשר ודם". בנוסף, יתכן שלאותה אישה יהיו גם ילדים שישמחו לקבל דמות אב לצדם. מה דעתך? -
Edit
כ חבר קהילה · 24.4.2021אורית את צודקת, כדאי בוודאי להכיר משהיא אמיתית , אך הדבר לא הסתדר בתקופה שבה הייתי מרגיש יותר טוב ,וכעת אני נמצא במצב של קושי , חולשה וכאבים ממש לא פשוטים , יתכן שאלו כאבים של התקפי חרדה אניני יודע, או אכזבה , וקשה לי כל כך ליצור קשר שבו אצטרך פיזית לנסוע להגיע, וגם מעט קושי לדבר , גם יש משהוא בעמימות , שאין תמונה לכן אולי זה שלב ביניים כשבעזרת ה' ישתפר המצב רוח , והבריאות איתה אז אוכל לעלות בסולם, שוב לנסות להכיר מישהיא וגם לצורך ילדים , אך קודם צריך להחלץ מהמצב שבו אני מרגיש את הפיספוס הנ''ל שיוצר אכזבה לא פשוטה , תודה אורית
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
חבר קהילה ·11.4.2021
כמי שחווה שנה קשה במשבר שעברתי עם אמא , כבן יחיד שממש ממשיך וחווה כל יום את המצב , מרגיש תחושה של החמצה ובדידות חרדה או דיכאון , אני מחפש מישהיא להתכתב איתה , שלא לצורך הכרות בפועל , אלא רק דרך ההתכתבות כאן , כדי להפיג את הבדידות ולחוש שכאילו אני לא לבד מבחינה זוגית , ממש קשה לי ממש מרגיש בודד , מי שמוכנה אשמח מאוד
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
חבר קהילה ·9.4.2021
כמי שחווה חרדה דיכאון בדידות , אני משתף אתכם בצורך בחברה , מישהוא כמו חבר שהוא אחד על אחד , יתכן שיהיה מישהו או מישהיא אחד שיוכל להתכתב איתך אישית , לצאת לטייל איתך, לדבר על נושא כל שהוא שאינו קשור לבעיה שלך כך תרגיש פחות בודד ,יעדיף פחות לדבר על בעיות רק על חדשות טובות
-
Edit
אורית זאבי יוגב מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.מנהל קהילה · 13.4.2021ירון יקר, אתה לגמרי צודק.... חבר קרוב מהווה בהחלט סוג של ״תרופה״, יחד עם זאת ממה שכתבת לא ברור אם אתה מדבר על רעיון פילוסופי או שאתה יוצר הזמנה למישהו? אם התכוונת למשמעות השנייה אנא חדד את דבריך יותר. מה דעתך ? -
Edit
כ חבר קהילה · 13.4.2021תודה אורית , האמת שהתכוונתי בפוסט הזה בצורה כללית על רעיון כללי בפוסט אחר באמת קראתי למי שתוכל או יוכל להיות ליצור קשר דרך מערכת ההודעות כדי להתכתב ולהפיג את הבדידות
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
חבר קהילה ·7.4.2021
מחפש מישהוא או מישהיא עם רקע דומה להתכתב , לאחר שנה בטיפול באמא כבן יחיד , עברתי משבר נפשי לא פשוט שהשפיע עלי גם פיזית , מרגיש חולשה ,בדידות , ומחפש מישהיא או מישהוא עם רקע דומה כדי להתכתב מעט בבקשה גם כאן דרך מערכת ההודעות
-
Edit
אורית זאבי יוגב מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.מנהל קהילה · 7.4.2021ירון יקר, יוזמה ברוכה העלית ואני מאחלת לך שתמצא ידידים למסע הנפשי שאתה עובר. עצה קטנה - הגבלת את התכתובת לאנשים עם רקע שלך: בן יחיד, טיפול באמא. אני חושבת שאולי כדאי ליצור אפשרות רחבה יותר בפנייתך לאנשים כמו: כול מי שהתמודד עם הצורך לתמוך לבד בהורים. יכול להיות שהקהל שיגיע אלייך יהיה רב יותר. מה דעתך? -
Edit
כ חבר קהילה · 7.4.2021אורית אני מסכים התכוונתי רקע דומה בצורה כללית
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק

שלום רב,
המטרה של אזהרה שכזאת היא שתהיה בקרה רפואית על הטיפול.
שים לב לנוסח שרשום בעלון:
"לאחר הופעה ראשונית של התופעות, אין להמשיך בטיפול עצמי מעבר לשבוע. שימוש חוזר יבוצע רק לאחר שניתנה אבחנה רפואית מוחלטת ולא יארך יותר משבוע בכל פעם. לצורך אבחנה, יש להיוועץ ברופא. במידה ומופיעה תגובת רגישות יתר כלשהי, יש להפסיק את הטיפול"
מדובר על טיפול עצמי שלא ימשך יותר משבוע. אין מגבלה להמשיך אותו אם הרופא יאשר, וגם אז לא יותר משבוע, כדי שלא להגיע למצב של הזנחה ונזק בלתי הפיך.
תרופות שמקבלות אישור להמכר ללא מרשם רופא, (OTC) מקבלות
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחותודה רבה רבה סימה על המידע מעריך מאוד את הסיוע וההסבר
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו