ויטמין E
ויטמין E
open

אבי בידנימתרגם, צלם לעת מצוא, וחובב אפייה ובישול.
חבר קהילה · 13.6.2018
open
open
open
Dana007נושמת (כי בטח שאנלא חיה) עם דיכאון כבר המון שנים. הלבד הבודד, העצבות הקיומית, אובדן הנפש מכרסמים בנשמתי בלי מעצורים, בלי גבולות, בלי שום רחמים. הדכאון אצלי עמיד, עמיד לטיפול תרופתי ולטיפול פסיכולוגי. ניסיתי לאורך השנים טיפול בשיחות, מגוון תרופות, עברתי אצל מיטב הפסיכיאטרים ואף אחד לא הצליח לטפל בי ולהקל במקצת על כל מה שעובר עליי.
חבר קהילה · 13.12.2016
open
open
חבר קהילה · 5.12.2016
אני בן 23 נלחם באטופיק דרמטיטיס כל חיי מאז שאני זוכר את עצמי רק מתגרד, תקופות יותר תקופות פחות אבל אף פעם לא נעלם.
אני לא אשעמם אתכם עם סיפור החיים שלי אבל הצלחתי למצוא פתרון אחד מוצלח לאחר שהסטרואידים, כל סוגי המשחות / קרמים הטבעיים או לא, לאחר שינוי תזונתי ענק להפתר מכל המזיקים (אלרגניים) למינהם (סוכר, גלוטן, חלב וכ'ו) בנוסף לירידה מטורפת ולא מתוכננת של 45 קילו, עדיין המחלה נשארה.
לפני כחודשיים התחלתי לחקור את נושא אומגה 3 (כמו שחקרתי את שאר הפתרונות שתראתי) ובהתחלה לא האמנתי אבל לאחר התפרצות נוספת כמו הרבה לפניה, הייאוש החליט להחליט בשבילי והזמנתי חבילה.
ופה מגיעה התפנית המפתיעה שזה באמת עזר אבל ב-א-מ-ת!
כאשר התחלתי המצב שלי לא היה טוב בכלל המחלה שולטת על חלקים נרחבים מהגוף רגליים במיוחד באזור הקיפולים כולל הידיים באותו אזור, פציעות נרחבות עקב גירוד וחומר נוזלי בצבע כתום (לדעתי סוג של זיהום שהגוף משתמש בעור על מנת לפנותו מן הגוף).
התאוריה מאחורי האומגה היא שחסר לנו המון בגלל התזונה המערבית, בנוסף נערכו מחקרים אשר רואים בפירוש קשר בין מרכיבי האומגה EPA ו-DHA לבין שיפור באטופיק דרמטיטיס.
התוצאות:
שבוע ראשון ללא שינוי רציני (למען האמת התחלתי לחשוב בצורה יותר "נקייה", פחות רעש מחשבתי, מצב נפשי משתפר?)
שבוע שני ירידה בכמות החומר הכתום ירידה בנפיחות וירידה במשך ההתקפות. (עדיין אני בשלב שהמוח לא מאמין לעיניים "שלב ההכחשה")
שבוע שלישי שיפור מצב הפצעיים, התחלת התרפאות העור, העור הופך יותר גמיש פחות יבש,
בשלב הזה התחלתי לעשות אמבטיה עם שמן קוקוס בכדי להפתר מהאמול שהשתמשתי עד עכשיו (תנסו ותראו ההרגשה הרבה יותר טובה מכל קרם או שמן תרופתי).
שבוע רביעי אני בדיוק מסיים אותו בזמן שאני כותב את זה והשיפור הוא עצום העור השתפר פלאים (התמונות ידברו בעד עצמן).
לצערי אני עדיין נלחם ועדיין מגרד אבל הרבה פחות והשיפור בהשווה למצב שבו הייתי הוא גלקסיה אחרת.
עתידות מצפה לריפוי מלא בחודש חודשיים הקרובים.
אני באמת מקווה שאני נותן פה תקווה לחברים ואם הצלחתי לעזור אפילו למישהו אחד אני מאושר. אל תוותרו!
המחקרים:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26882378
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16766331
מינון ליום:
לקחתי 6 קפסולות של 600 מ"ג ( DHA 200 + EPA 400) .
בנוסף 2 קפסולות של ויטמין E 400 יב"ל, הוא נועד בכדי למנוע חמצון של האומגה.
אם מותר אפרסם מאיפה רכשתי את האומגה (סופר מרוצה).
אם אתם רוצים לשאול משהו תשלחו לי הודעה אשמח לענות.
אני לא אשעמם אתכם עם סיפור החיים שלי אבל הצלחתי למצוא פתרון אחד מוצלח לאחר שהסטרואידים, כל סוגי המשחות / קרמים הטבעיים או לא, לאחר שינוי תזונתי ענק להפתר מכל המזיקים (אלרגניים) למינהם (סוכר, גלוטן, חלב וכ'ו) בנוסף לירידה מטורפת ולא מתוכננת של 45 קילו, עדיין המחלה נשארה.
לפני כחודשיים התחלתי לחקור את נושא אומגה 3 (כמו שחקרתי את שאר הפתרונות שתראתי) ובהתחלה לא האמנתי אבל לאחר התפרצות נוספת כמו הרבה לפניה, הייאוש החליט להחליט בשבילי והזמנתי חבילה.
ופה מגיעה התפנית המפתיעה שזה באמת עזר אבל ב-א-מ-ת!
כאשר התחלתי המצב שלי לא היה טוב בכלל המחלה שולטת על חלקים נרחבים מהגוף רגליים במיוחד באזור הקיפולים כולל הידיים באותו אזור, פציעות נרחבות עקב גירוד וחומר נוזלי בצבע כתום (לדעתי סוג של זיהום שהגוף משתמש בעור על מנת לפנותו מן הגוף).
התאוריה מאחורי האומגה היא שחסר לנו המון בגלל התזונה המערבית, בנוסף נערכו מחקרים אשר רואים בפירוש קשר בין מרכיבי האומגה EPA ו-DHA לבין שיפור באטופיק דרמטיטיס.
התוצאות:
שבוע ראשון ללא שינוי רציני (למען האמת התחלתי לחשוב בצורה יותר "נקייה", פחות רעש מחשבתי, מצב נפשי משתפר?)
שבוע שני ירידה בכמות החומר הכתום ירידה בנפיחות וירידה במשך ההתקפות. (עדיין אני בשלב שהמוח לא מאמין לעיניים "שלב ההכחשה")
שבוע שלישי שיפור מצב הפצעיים, התחלת התרפאות העור, העור הופך יותר גמיש פחות יבש,
בשלב הזה התחלתי לעשות אמבטיה עם שמן קוקוס בכדי להפתר מהאמול שהשתמשתי עד עכשיו (תנסו ותראו ההרגשה הרבה יותר טובה מכל קרם או שמן תרופתי).
שבוע רביעי אני בדיוק מסיים אותו בזמן שאני כותב את זה והשיפור הוא עצום העור השתפר פלאים (התמונות ידברו בעד עצמן).
לצערי אני עדיין נלחם ועדיין מגרד אבל הרבה פחות והשיפור בהשווה למצב שבו הייתי הוא גלקסיה אחרת.
עתידות מצפה לריפוי מלא בחודש חודשיים הקרובים.
אני באמת מקווה שאני נותן פה תקווה לחברים ואם הצלחתי לעזור אפילו למישהו אחד אני מאושר. אל תוותרו!
המחקרים:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26882378
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16766331
מינון ליום:
לקחתי 6 קפסולות של 600 מ"ג ( DHA 200 + EPA 400) .
בנוסף 2 קפסולות של ויטמין E 400 יב"ל, הוא נועד בכדי למנוע חמצון של האומגה.
אם מותר אפרסם מאיפה רכשתי את האומגה (סופר מרוצה).
אם אתם רוצים לשאול משהו תשלחו לי הודעה אשמח לענות.
open
חבר קהילה · 13.7.2016
open

ד"ר נירית אבירן ברקבוגרת לימודי רפואה בטכניון. בשנת 2000 סיימתי התמחות ברפואה פנימית בבית החולים בילינסון, ובשנת 2006 התמחות בסוכרת ואנדוקרינולוגיה בבית החולים שיבא, תל השומר. כיום עובדת כאנדוקרינולוגית בכירה במכבי שירותי בריאות, צה"ל, ככלית באילת (סוכרת) ובמרפאה הפרטית שלי. מטפלת בחולי סוכרת, אוסטאופורוזיס, בלוטת התריס ועוד. במקביל למדתי לימודי רפואה משלימה CBT תוספי תזונה ועוד. מקבלת מטופלים במסגרת מכבי שירותי בריאות בנתניה ובאופן פרטי (החזרים מקופ"ח לאומית וביטוחים פרטיים) בכפר סבא. טלפון לקביעת תור 0552543144
לאתר שלי לחצו כאן
מנהל קהילה · 21.6.2016
בדיקה חדשה להערכת הסיכון לפתח סיבוכי סוכרת
open
חבר קהילה · 23.4.2016
open
