שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

D

שלום, אני אמור לעבור בקרוב 2 בדיקות MRI אחת אחרי השניה, באותה פעם.
יש לי רקע רפואי מורכב ולאחרונה אני בבירור של בעיה כליתית בעקבות תלונות שונות.
אני קצת חושש מחומר הניגוד גדוליניום, גם כי מעולם לא קיבלתי אותו, וגם כי הוא עלול לגרום למחלת NSF.
שאלתי העיקרית היא- הבנתי שהאיגוד האמריקאי לרדיולוגיה פרסם עדכון בשנת 2019 שהוא מתיר שימוש בתכשירי גדוליניום השייכים לקבוצה II (ביניהם- gadobenate dimeglumine, gadoteridol, gadoterate meglumine, and gadobutrol) והחליט שהחומרים האלה לא קשורים בהתפתחות NSF.
אני אקבל חומר בשם DOTAREM, האם הוא שייך לק

  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק

תרופות ורוקחות

חברים:
10,803

קהילה שמרכזת שיח סביב שימוש מושכל ובטוח בתרופות, תופעות לוואי, שילובים בין תרופות, ועדכונים בתחום הרוקחות. מקום להתייעץ, לשאול שאלות ולקבל מידע מהימן מרוקחים מוסמכים וחברי קהילה מנוסים.

User Avatar
User Avatar

כתיבת פוסט

ש
שלום, אני נוטל נקסיום 40 בוקר וערב.למרות זאת יש לי מדי פעם צרבת, לרב בערב. האם ניתן ליטול בערב פמוטידין 20 מ"ג ובבוקר נקסיום 40?
  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
E

שלום,

אני אמא לילד בן שנה וחצי. לאחרונה היו מספר מקרי פטירה של ילדים מהמחלה. שמעתי שיש חיסון. רציתי לדעת

האם מומלץ לחסן? 

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
S

קסגידו ולוסק .. האם יש התנגשות ?

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
מ

ודבוקה לספה.לא יכולה לזוז. מה אפשר לעשות במקרה כזה?

  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
ש
שלום, עלי לעבור בדיקת דימות ואני רוצה לקחת כדור הרגעה ללא מרשם לפני הבדיקה. האם יש כדור מתאים/מומלץ? תודה
  • User Avatar
    3 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
ש

אני סובלת ממתחמוחרדה הרבה שנים ולוקחת כדורים. בשנה האחרונה יש לי הזעות לילה.כאבי ראש תמידיים כאב לוחץ. ותחושה של שפעת תמידית. מה שיותר עוזר לי זה דווקא כדורים כמו נורופן צינון או זדיאר..

אבל הפסיכיאטר לא מיתעסק עם זה.   סרווקל לשינה עוזר לי רק לישון אבל אני קמה בלילה עם לחץ וחוסר שיווי משקל

אני לא יודעת איזה רופא עם איזו היתמחות יכול לקחת את כל הנתונים ולתת את הטיפול הכי מתאים

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
ג
שלום, אני סובלת מכאב כרוני כבר שנים רבות (פריצת דיסק בגב ובצוואר ורגישות עצבית). לצערי אין לי שום ייעוץ רפואי ואני נאלצת לנהל הכל לבד (ובאמת ניסיתי. מרופאים, ביקשתי ייעוץ במכון כאב ואפילו ביקשתי ייעוץ רוקחי מהקופה. כלום לא קרה). הבעייה שאני כבר לא יודעת מה עוד יכול לעזור. ההתקף האחרון התחיל לפני חודשיים ואחרי כמה ימים של סבל נכנעתי והתחלתי לקחת פרקוסט. 5 ימים על פרקוסט וזה לא עשה כלום. שום הקלה. החלטתי לנסות ברקסין וזה אכן עזר אחרי תקופה. אבל נשארתי עם שרירים תפוסים ושום דבר לא עזר לזה. חודש אחרי שוב החמרה עם כאב עצבי מאד חזק. חזרתי ל
  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
S

אימי נוטלת בערב : אנאפרניל 75
קלונקס 0.5(+ 0.25 בימים האחרונים בשל טיניטוס)
סטטין 40
קרדילוג 5
טריאסט 2.5
תוספי מזון כמו אומגה 3, ויטמין די, סידן, ויטמין בי, חומצה פולית

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
Hela Wbart

מקבלת פלויקס ואוכלת שום טרי 3-5 שיני שום ליום הומלץ לי מסיבות אחרות אצות כחולות שידוע שיש בהן ויטמין K

האם כדאי ובאיזה אופן?

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק