שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

י

שלום

עשיתי בדיקת אקו במאמץ

התוצאה כדלקמן:
אק"ג במנוחה: קצב סינוס, תרשים בגדר התיקן
עליה משעותית בל"ד במאמץ
מבחן מאמץ שלילי לאיסכמיה
כושר גופני – טוב
שיפור במהירות ב TDI לאחר המאמץ

מסקנות: ללא עדות לאיסכמיה

כעת השאלה שלי היא לגבי ל"ד במאמץ – עליה משמעותית. מה המשמעות של דבר זה? זה מעיד על משהו בעייתי? מסוכן?

עלי להדגיש כי בניגוד לכתוב אינני בכושר גופני טוב. כשאני רץ או הולך להליכה ספורטיבית, לאחר זמן מה אני מרגיש מעט חוסר תחושה וסחרחורת מה שנראה לי כמו השפעה של לחץ דם גבוה.

אשמח להתייחסותך.

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק

לחץ דם

חברים:
16,875

קהילת לחץ דם  הינה קהילה תומכת למתמודדים עם יתר לחץ דם, הטיפול בו ותופעותיו השונות. תוהים מה המשמעות של המדדים החדשים? מתלבטים איך לשלב את הטיפול התרופתי השגרתי עם מצב לחץ הדם? כאן תוכלו להתייעץ עם מיטב המומחים בתחום, לספר ולחלוק את אתגרי החיים עם לחץ דם גבוה עם חברי הקהילה

User Avatar
User Avatar

כתיבת פוסט

סימה לבני
R

רק אשמח אם תוכל לענות לי האם התרופה אלדקטון מונעת את התחלואה הנלווית להיפראלדוסטרוניזם? 

  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
R

איך אפשר לקרוא לזה בשורות טובות שכתוב על זה כאלה דברים נוראיים...האם התרופה מונעת את התחלואה הנלווית לתסמונת- נזקים ללב ולאברים נוספים וכו? האם מומלץ לעשות הדמיה? 

בנוסף האם להוריד את הנורבסק ורק אלדקטון לכאורה מספיק? התסמונת כבר חצי שנה בערך האם זה כבר מסוכן עבורי? כי אני מרגישה קצת דקירות בלב

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
R

ד"ר ענית לי שזה בשורות טובות כאשר כתוב שזאת מחלה נוראית עם המון תחלואה נלווית. האם התרופה מונעת את התחלואה הנלווית לתסמונת- נזקים ללב ולאברים נוספים וכו? האם מומלץ לעשות הדמיה? יש הדמיה בmri?

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
R

בשתי בדיקות דם שערכתי נמצא יחס גבוה בין האלדוסטרון לרנין בבדיקה ראשונה יחס 4.4 כאשר האלדוסטרון 8, ובבדיקה שניה יחס 6.9 כאשר האלדוסטרון 20.1 והרנין 2.9 (יחידות המידה ng/dl על miu/ml). אני מטופלת רק בנורבסק. לחץ דם גבוה, אשלגן תקין. האם זה בטוח היפראלדוסטרוניזם? כדאי לבקש עוד לפני ההדמיה תרופה נוגדת אלדוסטרון? 2.האם יש בדיקה שמאמתת את התסמונת? 3. הדמיה הכוונה בסיטי או אפשר באם. אר. איי ?

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
R

יש לי יתר לחץ דם רמות אשלגן תקינות ויחס arr גבוה. ואני מטופלת בנורבסק והלחץ דם לא תמיד נמוך. האם זה בטוח היפראלדוסטרוניזם? כדאי לבקש עוד לפני ההדמיה תרופה נוגדת אלדוסטרון? 2.האם יש בדיקה שמאמתת את התסמונת? 3. הדמיה הכוונה בסיטי או אפשר באם. אר. איי ?

 

  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
בלוגים בנושא
סימה לבני
יובל סצמסקי L.Ac -מטפל ברפואה סינית