היי בוקר טוב,
אני מאובחנת מזה כשנתיים שלוש בהתקפית הפוגתית. מדי פעם בחצי השנה אחרונה, כשאני לא מתעוררת טוב (קמה בשעות מוקדמות יותר, השכמות של טילים איראניים באמצע הלילה, קמה מוקדם מאוד לטיסה) אני מרגישה שאין לי כוחות בגוף לעמוד ובחילה חזקה ( הרבה פעמים זה נגמר בהקאות).
עשיתי MRI החודש ונראה שיציב…
הבוקר זה ספציפית קרה אחרי שהייתי חצי יום בשמש ועוד התאמנתי בערב.
זה קשור לעייפות של הטרשת? יש טיפול בעניין? איך כדאי להתנהל?

































הי לך
אני כבר יותר מ-30 שנה עם טרשת ולא מכירה מצב כזה, הייתי מתחילה עם רופא משפחה, לא הכל זה טרשת
- 0
- שתפו
דווחו