שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

מ

הדרך שלי כרוכה בהמון סבל. והסבל הזה בלתי נגמר בינתיים. ועייפתי. אלו הן העובדות. כנראה יש ניצוצות שחבויים בסבל הזה, אחרת החיים שלי כמעט חסרי משמעות. אני לא מתכוונת כרגע לחפש ניצוצות, כי באמת עייפתי, אבל אם הם יתחשק להם להופיע לנגד עיניי, לא אתעלם. ואם הסבל הזה מתישהו פשוט יעלם, זה יהיה טוב.

  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק

ער"ן - עזרה ראשונה נפשית

חברים:
7,672

פורום ער״ן – מרחב בטוח לשתף ולקבל תמיכה הפורום של ער״ן פתוח לכל אדם, בכל גיל, בכל שעה – 24/7. זהו מרחב מקוון דיסקרטי ובטוח, שבו אפשר לשתף חוויות ורגשות, לשחרר מחשבות, למצוא נחמה וחיבורים עם אנשים נוספים המתמודדים עם מצוקה. לצד התמיכה הקהילתית של הגולשים עצמם, מתנדבי ער״ן המנוסים נוכחים בפורום ומעניקים אוזן קשבת, הכוונה ותמיכה מקצועית – כדי שאף אחד לא יישאר לבד ברגעים הקשים.

User Avatar
User Avatar

כתיבת פוסט

E

אני אחרי תאונת דרכים קשה , ששינתה לי הכול , איבדתי המון דברים שמילאו אותי יום יום, אם זה התעסוקה ולהתפרנס בכבוד , הייתי בכושר ממש טוב , והייתי רוכב על אופנועים המון שנים עד שקרתה התאונה , ואני מרגיש שאיבדתי את מי שאני , שאני לא מזהה את החיים,  ובין כול הסבל הפיזי לנפשי מה שקשה מאוד זה שאין לי עם מי לדבר כמעט , אין לי ממש משפחה , וחברים גם לא ממש בגלל שיש לי פוסט טראומה עקב דברים שעברתי בילדות עוד מלפני התאונה חייתי דיי בודד , אבל בגלל העבודה בתור שליח, ולפעמים הייתי במערכות יחסית , אז כן הייה לי משהו , ומאז התאונה אני גם לא עובד וגם ל

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
מ

הדרך שלי כרוכה בהמון סבל. והסבל הזה בלתי נגמר בינתיים. ועייפתי. אלו הן העובדות. כנראה יש ניצוצות שחבויים בסבל הזה, אחרת החיים שלי כמעט חסרי משמעות. אני לא מתכוונת כרגע לחפש ניצוצות, כי באמת עייפתי, אבל אם הם יתחשק להם להופיע לנגד עיניי, לא אתעלם. ואם הסבל הזה מתישהו פשוט יעלם, זה יהיה טוב.

  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
danielsaul725-gmail.com

אני בן 16 עברתי חמישה מסגרות אני בפנימייה עכשיו אחרי ששנה אני לא חוזר הביתה מרגיש שהחיים לוחצים עליי ומביאים אותי לקצה אין לי הורים או אחים שיתמכו בי מרגיש שאני סוחב הכל בעצמי

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
neria123211-gmail.com
  1. אני התאהבתי במישהו שאני לא יכולה לדבר איתו ואני נשרפת מבפנים ואין לי את מי לשתף
  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
הולי

מישהו שלח לי הודעה במייל הפרטי שלי והוא הגיע מפה 
איך הוא יכול לראות מה המייל האישי שלי??
ואם יש דרך לתקן את זה???
תודה

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
הולי

אין לי כוח יותר 

כבר חשבתי שהכל בסדר

אבל שוב עוד סטירה 

ואני מגלה את מה שהמציאות הסתירה

שלאף אחד לא אכפת ממני יותר

כולם רוצים שאשב בשקט ואוותר 

אז אני שוב בוכה מתחת לשמיכה

מייבבת ומחניקה עוד צווחה 

כבר חשבתי שהכל בסדר

ואז גיליתי שאני לא חלק מהעדר

שמאחורי הגב שלי מדברים

אותם אנשים שכשהם מסתכלים

ולתוך העיניים שלי מביטים הם עם חיוך על הפנים

והם אומרים שאני מוזרה

ושאני חייבת עזרה

ושאני מסכנה

ויש לי עוד מלא דוגמאות

אבל כבר נגמרו הדמעות

ועכשיו תורו של הדם

שיזלוג לי מהיד ממש כמותן

  • User Avatar
    11 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
A

בפרידה מבן זוג ב 12 שנה האחרונים. זוגיות פרק ב רעילה ומגעילה. 3 שנים לקח לי לקבל החלטה לקום וללכת והוא עדיין לא מאמין שאעשה זאת.

יש כבר תאריך לעזיבה שלי,  אבל בימים האחרונים עולים לי זכרונות וקשה לי ברמות למרות שאניניודעת שזו הבחירה הנכונה. זה הדבר  היחיד שעשיתי עבוריייי בשנים האחרונות.

מפחדת שאתגעגע ואיך הוא יסתדר?

נשמע דפוק נכון.... 

נדפק לי כבר המוח 

אני רק רוצה שקט

קשה לי כל כך

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
מ

יוצא שאני אף פעם לא מרוצה.

אולי לעולם לא אגיע לאיזשהו יעד נכסף.

זה מתיש ובלתי נגמר.

כאילו, מה בעצם אני עושה?

מה אני באמת רוצה מהחיים?

כאילו, מה באמת-באמת רוצה?

אולי אלו סתם מחשבות מבאסות

שנובעות מבאסה כללית שאני חווה.

או שאלו מחשבות לגמרי בסדר

ולגמרי מקורקעות.

או אולי גם וגם.

בכל מקרה, די נגמרתי בסך הכל.

  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
M
תוכן זה הוסר על-ידי כותב הפוסט
  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
מ

בס"ד
הלב שבור לא יודע איך לספר לחברה ואנשים שרוצים לעזור לי את מה שיושב על הלב
רוצה לצעוק הצילו
לפני כמה זמן היה לי ניסיון שלא צלח

אם רק משהו היה מצליח לקרוא את המחשבות שלי ולתת לי תשובות לשאלות המצב רוח היה רגוע יותר 

חלום שלי לשיר ולארגן ערבי שירה וגם להתחתן מתי שהוא

האם זה אפשרי?

  • User Avatar
    4 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
יסכה

אני נואשת מעצמי אני חסרת כח הצלחתי להוציא מהמורה שלי אישור לא לבוא מחר לתיכון אמרתי לה שיש לי סחרחורות ואין לי כח ללימודים יותר יאללה האריכו לנו את התיכון עד השביעי לשביעי ויש לי עוד שני בגרויות ואני ממש מנסה לעבור אותן בשיניים וזה גומר עליי אין לי כח יותר לא לחיים ולא ללימודים וגם ילדה הטרידה אותי השבוע בפנימיה היא נגעה לי בתחת ואמרה לי עכשיו תגידי שאני מטרידה אותך והיא עושה את זה המון תופסת לי שם וגם היא ממש מעיקה אוף למה נועדתי אם כולם מתנהגים כך כל אחד ברוע שלו באמת שאני עייפה מהחיים ואין לי כח לכלום אני מנסה לעודד את עצמי ונופלת

  • User Avatar
    3 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק