אני אחרי תאונת דרכים קשה , ששינתה לי הכול , איבדתי המון דברים שמילאו אותי יום יום, אם זה התעסוקה ולהתפרנס בכבוד , הייתי בכושר ממש טוב , והייתי רוכב על אופנועים המון שנים עד שקרתה התאונה , ואני מרגיש שאיבדתי את מי שאני , שאני לא מזהה את החיים, ובין כול הסבל הפיזי לנפשי מה שקשה מאוד זה שאין לי עם מי לדבר כמעט , אין לי ממש משפחה , וחברים גם לא ממש בגלל שיש לי פוסט טראומה עקב דברים שעברתי בילדות עוד מלפני התאונה חייתי דיי בודד , אבל בגלל העבודה בתור שליח, ולפעמים הייתי במערכות יחסית , אז כן הייה לי משהו , ומאז התאונה אני גם לא עובד וגם ל
ער"ן - עזרה ראשונה נפשית
פורום ער״ן – מרחב בטוח לשתף ולקבל תמיכה הפורום של ער״ן פתוח לכל אדם, בכל גיל, בכל שעה – 24/7. זהו מרחב מקוון דיסקרטי ובטוח, שבו אפשר לשתף חוויות ורגשות, לשחרר מחשבות, למצוא נחמה וחיבורים עם אנשים נוספים המתמודדים עם מצוקה. לצד התמיכה הקהילתית של הגולשים עצמם, מתנדבי ער״ן המנוסים נוכחים בפורום ומעניקים אוזן קשבת, הכוונה ותמיכה מקצועית – כדי שאף אחד לא יישאר לבד ברגעים הקשים.
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.הדרך שלי כרוכה בהמון סבל. והסבל הזה בלתי נגמר בינתיים. ועייפתי. אלו הן העובדות. כנראה יש ניצוצות שחבויים בסבל הזה, אחרת החיים שלי כמעט חסרי משמעות. אני לא מתכוונת כרגע לחפש ניצוצות, כי באמת עייפתי, אבל אם הם יתחשק להם להופיע לנגד עיניי, לא אתעלם. ואם הסבל הזה מתישהו פשוט יעלם, זה יהיה טוב.
-
שרי מתנדבת ער"ן חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)מוביל קהילה · לפני 4 שעותהלוואי ויגיעו אליך נקודות אור מיטיבות. ✨️✨️✨️ לא מגיע לך לסבול ככה ✨️✨️✨️ אני יודעת, נכון?
ברצינות, זה לא בסדר. למה אני סובלת ככה?
הלוואי הלוואי. תודה רבה שרי 💓
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.אני בן 16 עברתי חמישה מסגרות אני בפנימייה עכשיו אחרי ששנה אני לא חוזר הביתה מרגיש שהחיים לוחצים עליי ומביאים אותי לקצה אין לי הורים או אחים שיתמכו בי מרגיש שאני סוחב הכל בעצמי
-
שרי מתנדבת ער"ן חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)מוביל קהילה · לפני 4 שעותהיי לך 🌿 נשמע באמת לא פשוט בכלל מה שאתה מתאר. 5 מסגרות שונות, בלי תמיכה מהמשפחה, לא חוזר הביתה. 🌿🌿 זה עומס וקושי רב. מגיע לך לקבל תמיכה, אוזן קשבת 🌿
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.- אני התאהבתי במישהו שאני לא יכולה לדבר איתו ואני נשרפת מבפנים ואין לי את מי לשתף
-
שרי מתנדבת ער"ן חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)מוביל קהילה · לפני 4 שעותהיי לך 🌹 טוב שאת שומרת על עצמך. מבינה שמאוד קשה לך ואת זקוקה לשוחח עם מישהו ניטרלי שיוכל להקשיב לך. 🌹🌹 בואי אלינו לשיחה אישית אנונימית בטלפון או בצ'אט 🌹🌹 אל תישארי עם המועקות לבד.
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.אין לי כוח יותר
כבר חשבתי שהכל בסדר
אבל שוב עוד סטירה
ואני מגלה את מה שהמציאות הסתירה
שלאף אחד לא אכפת ממני יותר
כולם רוצים שאשב בשקט ואוותר
אז אני שוב בוכה מתחת לשמיכה
מייבבת ומחניקה עוד צווחה
כבר חשבתי שהכל בסדר
ואז גיליתי שאני לא חלק מהעדר
שמאחורי הגב שלי מדברים
אותם אנשים שכשהם מסתכלים
ולתוך העיניים שלי מביטים הם עם חיוך על הפנים
והם אומרים שאני מוזרה
ושאני חייבת עזרה
ושאני מסכנה
ויש לי עוד מלא דוגמאות
אבל כבר נגמרו הדמעות
ועכשיו תורו של הדם
שיזלוג לי מהיד ממש כמותן
-
שרי מתנדבת ער"ן חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)מוביל קהילה · 10.6.2026היי הולי ✨️ מצטערת שכל כך קשה את מרגישה. זה באמת מעיק וגורם לעוגמת נפש. ✨️ מה יוכל קצת לעזור לך? לתת תחושת נחמה? ✨️ במה את יכולה לפנק את עצמך? ✨️ מה יעשה לך טוב? ✨️ ממש מרגשת כמעט בוכה איתך ביחד אכן בחיים יש רגעים קשים מאד וצריך לזה נשימה ארוכה, האם לדעתך טיפול אצל איש מקצוע לא יסייע בפתירת הבעייה?
תוכן זה הוסר על-ידי כותב התגובה איש מקצוע הכוונה, בדרך כלל, למישהו מעולם הטיפול הרגשי. טיפול מאפשר לבחון את האמונות והדעות שלנו על העולם ולבחור האם אנחנו בוחרים להמשיך ולהחזיק בהן או מוכנים לעשות שינוי -
הי דבר ראשון חיבוק
זה נשמע קשוח ממש
האנשים קרובים פוגעים ובדיוק הם
יכול להיות שהם לא מבינים את מעשיהם
ויכול להיות שכן ואם את בטוחה שכן
פשוט תתרחקי מהם
היו לי אנשים בחיים שהיו קרובים אליי אבל ברגע שהבנתי שהם לוקחים ממני יותר מדי התרחקתי
לא מכולם באמת אפשר אבל מה שאת יכולה
וגם יכול להיות שהם לא מספיק מודעים למילים שלהם ושהכוונה שלהם כן טובה
תבדקי את זה זה שווה לבדוק
ואם הם אומרים שאת מוזרה זה בעיה שלהם
בן אדם שמדבר לא יפה פוגע או כל דבר שלילי אחר זה בעייתו שלו בלבד
תחסכו ממך את ההתייחסות אליו זה לא שווה שום דבר
ובסופו של דבר רק את יכול
-
תוכן זה הוסר על-ידי כותב התגובה -
נשמע שאת בודדה ומאד כואבת אולי תפני לער"ן לשיחה? ברגעים שממש קשה, זה יכול לעזור -
אני כלכך מזדהה ומצטער זה לא מגיע לאף אחד אבל העולם פשוט מקום לא טוב לחיות בו אנשים מאוד רעים -
גם אני מרגיש בדיוק ככה ואני מתחיל להרגיש כאילו אין לי באמת סיבה לקום בבוקר בס"ד
אפשר בבקשה עזרה איך יכולה לפרסם פוסט שלי ?
לא נותן לי
כותב חסר תוכן, כותבת משהו ועדיין לא נותן
-
אין לי משפחה שתתמוך בי או חברים שיהיו לצידי או אנשים נאמנים שבאמת יחזיקו לי את היד במצב הקשה שאני עובר זאת פעם ראשונה שאני רואה משהו שאני באמת מזדהה איתו במאה אחוז ואני מרגיש שפעם ראשונה מבינים אותי באמת
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.בפרידה מבן זוג ב 12 שנה האחרונים. זוגיות פרק ב רעילה ומגעילה. 3 שנים לקח לי לקבל החלטה לקום וללכת והוא עדיין לא מאמין שאעשה זאת.
יש כבר תאריך לעזיבה שלי, אבל בימים האחרונים עולים לי זכרונות וקשה לי ברמות למרות שאניניודעת שזו הבחירה הנכונה. זה הדבר היחיד שעשיתי עבוריייי בשנים האחרונות.
מפחדת שאתגעגע ואיך הוא יסתדר?
נשמע דפוק נכון....
נדפק לי כבר המוח
אני רק רוצה שקט
קשה לי כל כך
-
שרי מתנדבת ער"ן חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)מוביל קהילה · 22.6.2026היי לך 💮✨️ מבינה שקשה לך. גם כשיש החלטה מסוימת, עדיין יש רגשות שיכולים להציף אותנו. למרות שאולי זה נראה לא מוסבר או לא הגיוני, יש לנו הרגלים ודברים אינם תמיד שחור או לבן. ✨️💮 טוב שקיבלת החלטה חשובה שמיטיבה עם עצמך ואני מאחלת לך בהצלחה 💮✨️
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.יוצא שאני אף פעם לא מרוצה.
אולי לעולם לא אגיע לאיזשהו יעד נכסף.
זה מתיש ובלתי נגמר.
כאילו, מה בעצם אני עושה?
מה אני באמת רוצה מהחיים?
כאילו, מה באמת-באמת רוצה?
אולי אלו סתם מחשבות מבאסות
שנובעות מבאסה כללית שאני חווה.
או שאלו מחשבות לגמרי בסדר
ולגמרי מקורקעות.
או אולי גם וגם.
בכל מקרה, די נגמרתי בסך הכל.
-
שרי מתנדבת ער"ן חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)מוביל קהילה · 22.6.2026היי מיס 🪷💮 אולי את חושבת יותר מידיי? 😊 אולי לנסות להתמקד גם בכל הדברים הקטנים שמרכיבים את החיים שלנו ולהתענג על מה שטוב? תמיד יהיו דברים לכאן ולשם. לא מושלם זה חלק מהמציאות. אז כן, לשאוף לטוב ומה שהיית רוצה, אבל יחד עם זאת להבחין במה שנמצא כאן עכשיו וטוב 💮🪷 מסכימה. תודה 🪷
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.בס"ד
הלב שבור לא יודע איך לספר לחברה ואנשים שרוצים לעזור לי את מה שיושב על הלב
רוצה לצעוק הצילו
לפני כמה זמן היה לי ניסיון שלא צלח
אם רק משהו היה מצליח לקרוא את המחשבות שלי ולתת לי תשובות לשאלות המצב רוח היה רגוע יותר
חלום שלי לשיר ולארגן ערבי שירה וגם להתחתן מתי שהוא
האם זה אפשרי?
-
שרי מתנדבת ער"ן חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)מוביל קהילה · 21.6.2026היי מוריה 🌹 מצטערת שקשה לך לספר לחברים מה שיושב לך על הלב. אני מאמינה שמה שאת רוצה הוא אפשרי. צריך לחשוב ולתכנן איך לארגן את הדברים ולפנות לכיוונים שמעניינים אותך. להתחתן זה קצת יותר מורכב. זה מתחיל בלחשוב איפה אפשר להכיר אנשים ואז למצוא מישהו מתאים. 🌹 הכל אפשרי ואני מאחלת לך טוב ובהצלחה 🌹 בס"ד
תודה רבה, מנסה לצאת מהדאון
-
E חבר קהילה · 21.6.2026הכי קשה זה לפתוח כשקשה אבל זה שווה הכול , חיבור זה הדבר הכי טוב שיש בקיום שלנו ויכול לתקן הכול , ואני מאחל לך שתצליחי למצוא כוחות לשתף ולקבל עזרה ואז לפעול למען החלומות שלך וכול עוד תתמידי את עוד תצליחי הכול אני בטוח
בס"ד
תודה רבה, אנסה
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
אני נואשת מעצמי אני חסרת כח הצלחתי להוציא מהמורה שלי אישור לא לבוא מחר לתיכון אמרתי לה שיש לי סחרחורות ואין לי כח ללימודים יותר יאללה האריכו לנו את התיכון עד השביעי לשביעי ויש לי עוד שני בגרויות ואני ממש מנסה לעבור אותן בשיניים וזה גומר עליי אין לי כח יותר לא לחיים ולא ללימודים וגם ילדה הטרידה אותי השבוע בפנימיה היא נגעה לי בתחת ואמרה לי עכשיו תגידי שאני מטרידה אותך והיא עושה את זה המון תופסת לי שם וגם היא ממש מעיקה אוף למה נועדתי אם כולם מתנהגים כך כל אחד ברוע שלו באמת שאני עייפה מהחיים ואין לי כח לכלום אני מנסה לעודד את עצמי ונופלת
-
שרי מתנדבת ער"ן חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)מוביל קהילה · 21.6.2026יסכה יקרה 🌸 מבינה שאת מאוד מדוכדכת וקשה לך במספר חזיתות. בקשר לילדה שמטרידה אותך, האם את יכולה להתלונן עליה? את לא צריכה לסבול הטרדות. 🌸🌸 בקשר ללימודים, זה אוטוטו מסתיים. תנסי לחשוב שזה זמני הקושי שלך. עוד מעט השנה מסתיימת. זה כמו בריצה, לתת את הפוש האחרון לפני הסיום 🌸🩷
יסכה מתמודדת עם התקפי חרדה ודיכאון ואני ילדה ממש חברותית אני עוברת המון בחיים אבל מאוד משתדלת להישאר בגבולות הנכונים טוב מקווה שתוכלו להמשיך לעזור לי התמיכה שלכם ממש עוזרת לי והמון זמן לא באתי לכאן אז אולי הגיע הזמןחבר קהילה · 21.6.2026היתלוננתי ואמרו לי שממילא היא בי"ב והיא מסיימת עוד שבועעים את הפנימיה ושאני אתרחק ממנה
נשארו לי שני בגרויות ואני מסיימת אבל עדיין זה מלחיץ רצח
וגם כל דבר קטן שמצטרף לקטן נהפך לגדול אז הכל ביחד ממש קשה
שרי מתנדבת ער"ן חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)מוביל קהילה · 21.6.2026מבינה את הקושי והלחץ. תנסי באמת להתרחק ממנה, עוד שבועיים היא כבר לא תהיה לידך. 💮💮 נשארו לך שתי בגרויות. זה מלחיץ. אולי תחלקי את הלימוד לחלקים ותעשי לך תכנון כל יום ללמוד חלק מהחומר? תגידי לעצמך שזה הסוף. עוד קצת וזה נגמר. ואחרי כל פעם שאת עושה משהו ומסיימת תתני לעצמך פרס, כמו ממתק טעים או משהו אחר שעושה לך טוב. 💮💮 מבינה שקשה לך מאוד. אבל את יכולה. אם תרצי ותחלקי את העבודה לחלקים את תצליחי. אני מאמינה בך 💮💮💮




























- 0
- שתפו
דווחו