הכדורים בקושי עוזרים.
כנ"ל לגבי המחשבות הטובות והיפות, האופטימיות הרצינית עד כדי גיחוך, העיסוקים המהנים, העיסוקים המקדמים, הנתינה ורוחב הלב (ומה עם האהבה? אולי היא מתה מצער?)
ושאר הטיפולים? עוזרים, אבל רק כמה שאפשר.
כשאני בדיכאון.
אני אחרי תאונת דרכים קשה , ששינתה לי הכול , איבדתי המון דברים שמילאו אותי יום יום, אם זה התעסוקה ולהתפרנס בכבוד , הייתי בכושר ממש טוב , והייתי רוכב על אופנועים המון שנים עד שקרתה התאונה , ואני מרגיש שאיבדתי את מי שאני , שאני לא מזהה את החיים, ובין כול הסבל הפיזי לנפשי מה שקשה מאוד זה שאין לי עם מי לדבר כמעט , אין לי ממש משפחה , וחברים גם לא ממש בגלל שיש לי פוסט טראומה עקב דברים שעברתי בילדות עוד מלפני התאונה חייתי דיי בודד , אבל בגלל העבודה בתור שליח, ולפעמים הייתי במערכות יחסית , אז כן הייה לי משהו , ומאז התאונה אני גם לא עובד וגם ל
הלוואי תודה רבה , החלום הכי גדול שלי מאז ומתמיד הייה לעזור לאחרים הלוואי ובמסע של הסבל הזה אני אצליח גם לעזור וגם להעזר הדדיות וחיבור זה הדבר הכי טוב שיש
הדרך שלי כרוכה בהמון סבל. והסבל הזה בלתי נגמר בינתיים. ועייפתי. אלו הן העובדות. כנראה יש ניצוצות שחבויים בסבל הזה, אחרת החיים שלי כמעט חסרי משמעות. אני לא מתכוונת כרגע לחפש ניצוצות, כי באמת עייפתי, אבל אם הם יתחשק להם להופיע לנגד עיניי, לא אתעלם. ואם הסבל הזה מתישהו פשוט יעלם, זה יהיה טוב.
אני יודעת, נכון?
ברצינות, זה לא בסדר. למה אני סובלת ככה?
הלוואי הלוואי. תודה רבה שרי 💓
אני בן 16 עברתי חמישה מסגרות אני בפנימייה עכשיו אחרי ששנה אני לא חוזר הביתה מרגיש שהחיים לוחצים עליי ומביאים אותי לקצה אין לי הורים או אחים שיתמכו בי מרגיש שאני סוחב הכל בעצמי
אין לי כוח יותר
כבר חשבתי שהכל בסדר
אבל שוב עוד סטירה
ואני מגלה את מה שהמציאות הסתירה
שלאף אחד לא אכפת ממני יותר
כולם רוצים שאשב בשקט ואוותר
אז אני שוב בוכה מתחת לשמיכה
מייבבת ומחניקה עוד צווחה
כבר חשבתי שהכל בסדר
ואז גיליתי שאני לא חלק מהעדר
שמאחורי הגב שלי מדברים
אותם אנשים שכשהם מסתכלים
ולתוך העיניים שלי מביטים הם עם חיוך על הפנים
והם אומרים שאני מוזרה
ושאני חייבת עזרה
ושאני מסכנה
ויש לי עוד מלא דוגמאות
אבל כבר נגמרו הדמעות
ועכשיו תורו של הדם
שיזלוג לי מהיד ממש כמותן
ממש מרגשת כמעט בוכה איתך ביחד אכן בחיים יש רגעים קשים מאד וצריך לזה נשימה ארוכה, האם לדעתך טיפול אצל איש מקצוע לא יסייע בפתירת הבעייה?
הי דבר ראשון חיבוק
זה נשמע קשוח ממש
האנשים קרובים פוגעים ובדיוק הם
יכול להיות שהם לא מבינים את מעשיהם
ויכול להיות שכן ואם את בטוחה שכן
פשוט תתרחקי מהם
היו לי אנשים בחיים שהיו קרובים אליי אבל ברגע שהבנתי שהם לוקחים ממני יותר מדי התרחקתי
לא מכולם באמת אפשר אבל מה שאת יכולה
וגם יכול להיות שהם לא מספיק מודעים למילים שלהם ושהכוונה שלהם כן טובה
תבדקי את זה זה שווה לבדוק
ואם הם אומרים שאת מוזרה זה בעיה שלהם
בן אדם שמדבר לא יפה פוגע או כל דבר שלילי אחר זה בעייתו שלו בלבד
תחסכו ממך את ההתייחסות אליו זה לא שווה שום דבר
ובסופו של דבר רק את יכול
בס"ד
אפשר בבקשה עזרה איך יכולה לפרסם פוסט שלי ?
לא נותן לי
כותב חסר תוכן, כותבת משהו ועדיין לא נותן
אין לי משפחה שתתמוך בי או חברים שיהיו לצידי או אנשים נאמנים שבאמת יחזיקו לי את היד במצב הקשה שאני עובר זאת פעם ראשונה שאני רואה משהו שאני באמת מזדהה איתו במאה אחוז ואני מרגיש שפעם ראשונה מבינים אותי באמת
בפרידה מבן זוג ב 12 שנה האחרונים. זוגיות פרק ב רעילה ומגעילה. 3 שנים לקח לי לקבל החלטה לקום וללכת והוא עדיין לא מאמין שאעשה זאת.
יש כבר תאריך לעזיבה שלי, אבל בימים האחרונים עולים לי זכרונות וקשה לי ברמות למרות שאניניודעת שזו הבחירה הנכונה. זה הדבר היחיד שעשיתי עבוריייי בשנים האחרונות.
מפחדת שאתגעגע ואיך הוא יסתדר?
נשמע דפוק נכון....
נדפק לי כבר המוח
אני רק רוצה שקט
קשה לי כל כך
יוצא שאני אף פעם לא מרוצה.
אולי לעולם לא אגיע לאיזשהו יעד נכסף.
זה מתיש ובלתי נגמר.
כאילו, מה בעצם אני עושה?
מה אני באמת רוצה מהחיים?
כאילו, מה באמת-באמת רוצה?
אולי אלו סתם מחשבות מבאסות
שנובעות מבאסה כללית שאני חווה.
או שאלו מחשבות לגמרי בסדר
ולגמרי מקורקעות.
או אולי גם וגם.
בכל מקרה, די נגמרתי בסך הכל.
מסכימה. תודה 🪷
- 0
- שתפו
דווחוכרגע אני בעיקר מצליחה לפרוק בבכי ולחכות להתייעצות עם הרופאה. אני לא יודעת איך בכלל הגעתי למצב הזה. כאילו איך הצלחתי לסבול כל כך הרבה. הלוואי שזה סתם עוד פרק בחיים שלי שיעבור 🙏
- 0
- שתפו
דווחו- 0
- שתפו
דווחותודה על התמיכה, זה חשוב לי מאוד ❤️
- 0
- שתפו
דווחו