שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

A

אמא שלי ובעלה מתגרשים (אבא שלי החורג אני מנישואין קודמים) הגירושים מאוד לא יפים. יש להם 2 ילדים ביחד. בעלה משתמש בי בתור קלף כדי להוציא אותו אבא טוב. חשוב לציין שב10 שנים שאני מכיר אותו בחיים לא ביקשתי ממנו שקל. הוא טוען שאמא שלי לא דואגת לי והוא היחידי שדואג לי והוא רוצה לקחת מאמא שלי את הילדים שלה כדי שהוא לא יצטרך לשלם מזונות. אמא שלי לא יודעת שהסיפור הזה משפיע עליי כי היא חושבת שזה שהוא לא אבא שלי אומר שאני חסין לזה אבל כבר תקופה שאני מתקשה לישון בלילות והמוח שלי חושב על ריבים שהיו להם ושמעתי ואפילו ריבים שלה עם אבא שלי ואני מרגיש

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק

ער"ן - עזרה ראשונה נפשית

חברים:
7,681

פורום ער״ן – מרחב בטוח לשתף ולקבל תמיכה הפורום של ער״ן פתוח לכל אדם, בכל גיל, בכל שעה – 24/7. זהו מרחב מקוון דיסקרטי ובטוח, שבו אפשר לשתף חוויות ורגשות, לשחרר מחשבות, למצוא נחמה וחיבורים עם אנשים נוספים המתמודדים עם מצוקה. לצד התמיכה הקהילתית של הגולשים עצמם, מתנדבי ער״ן המנוסים נוכחים בפורום ומעניקים אוזן קשבת, הכוונה ותמיכה מקצועית – כדי שאף אחד לא יישאר לבד ברגעים הקשים.

User Avatar
User Avatar

כתיבת פוסט

פילוסוף רוחני

במאמר זה אנסה להראות, שסיפורי התורה מכילים את כל המשמעויות האנושיות האפשריות.

משפט הפתיחה בתורה נהדר "בראשית ברא אלוהים את השמיים ואת הארץ". אין בו אף מלה מיותרת.

הרעיון להתחיל ספר בבריאת העולם ע"י אלוהים, מאפשר לפתח את העלילה לסוגי מצבים אנושיים רבים ושונים.

גן העדן מקום פסטורלי כמו כפר. פרי הדעת כתאוות הנעורים, אולי היה לו טעם קולה. הנחש מסמל את האלימות ואת הקורבן לאלימות, כי אלוהים הנחית אותו להיות רכון על האדמה. פרי החיים מסמל את הקבלה, סוד שאי אפשר להגיע אליו, אולי יין שמיוחד לזקנים חכמים.

חווה הרה. היא כבתולה שהתנסתה לראשונה בחוויה

  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
M

אני בת 15, כבר כמעט חצי שנה בתהליך של יציאה מהדת, שהדבר היחיד שיוצר אותי זה ההורים שלי, היה לנו קרייסיס בשבת ופשוט ברחתי מהבית לאחותי הנשואה ומרגישבה שהכל גדול עליי, פעם ראשונה אני צריכה לדאוג לעצמי לבד, גם אם יש מי שמבין, ואני מרגישה שאני מאבדת את זה ובא לי למותתת

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
מ

מצד שני, הקול שלי גדול והוא חייב להישמע... ואני לא יכולה לשאת אותו לבד.

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
A

אמא שלי ובעלה מתגרשים (אבא שלי החורג אני מנישואין קודמים) הגירושים מאוד לא יפים. יש להם 2 ילדים ביחד. בעלה משתמש בי בתור קלף כדי להוציא אותו אבא טוב. חשוב לציין שב10 שנים שאני מכיר אותו בחיים לא ביקשתי ממנו שקל. הוא טוען שאמא שלי לא דואגת לי והוא היחידי שדואג לי והוא רוצה לקחת מאמא שלי את הילדים שלה כדי שהוא לא יצטרך לשלם מזונות. אמא שלי לא יודעת שהסיפור הזה משפיע עליי כי היא חושבת שזה שהוא לא אבא שלי אומר שאני חסין לזה אבל כבר תקופה שאני מתקשה לישון בלילות והמוח שלי חושב על ריבים שהיו להם ושמעתי ואפילו ריבים שלה עם אבא שלי ואני מרגיש

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
הולי

מישהו שלח לי הודעה במייל הפרטי שלי והוא הגיע מפה 
איך הוא יכול לראות מה המייל האישי שלי??
ואם יש דרך לתקן את זה???
תודה

  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
מ

הכדורים בקושי עוזרים.

כנ"ל לגבי המחשבות הטובות והיפות, האופטימיות הרצינית עד כדי גיחוך, העיסוקים המהנים, העיסוקים המקדמים, הנתינה ורוחב הלב (ומה עם האהבה? אולי היא מתה מצער?)

ושאר הטיפולים? עוזרים, אבל רק כמה שאפשר.

כשאני בדיכאון.

  • User Avatar
    4 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
E

אני אחרי תאונת דרכים קשה , ששינתה לי הכול , איבדתי המון דברים שמילאו אותי יום יום, אם זה התעסוקה ולהתפרנס בכבוד , הייתי בכושר ממש טוב , והייתי רוכב על אופנועים המון שנים עד שקרתה התאונה , ואני מרגיש שאיבדתי את מי שאני , שאני לא מזהה את החיים,  ובין כול הסבל הפיזי לנפשי מה שקשה מאוד זה שאין לי עם מי לדבר כמעט , אין לי ממש משפחה , וחברים גם לא ממש בגלל שיש לי פוסט טראומה עקב דברים שעברתי בילדות עוד מלפני התאונה חייתי דיי בודד , אבל בגלל העבודה בתור שליח, ולפעמים הייתי במערכות יחסית , אז כן הייה לי משהו , ומאז התאונה אני גם לא עובד וגם ל

  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
מ

הדרך שלי כרוכה בהמון סבל. והסבל הזה בלתי נגמר בינתיים. ועייפתי. אלו הן העובדות. כנראה יש ניצוצות שחבויים בסבל הזה, אחרת החיים שלי כמעט חסרי משמעות. אני לא מתכוונת כרגע לחפש ניצוצות, כי באמת עייפתי, אבל אם הם יתחשק להם להופיע לנגד עיניי, לא אתעלם. ואם הסבל הזה מתישהו פשוט יעלם, זה יהיה טוב.

  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
danielsaul725-gmail.com

אני בן 16 עברתי חמישה מסגרות אני בפנימייה עכשיו אחרי ששנה אני לא חוזר הביתה מרגיש שהחיים לוחצים עליי ומביאים אותי לקצה אין לי הורים או אחים שיתמכו בי מרגיש שאני סוחב הכל בעצמי

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
neria123211-gmail.com
  1. אני התאהבתי במישהו שאני לא יכולה לדבר איתו ואני נשרפת מבפנים ואין לי את מי לשתף
  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
הולי

אין לי כוח יותר 

כבר חשבתי שהכל בסדר

אבל שוב עוד סטירה 

ואני מגלה את מה שהמציאות הסתירה

שלאף אחד לא אכפת ממני יותר

כולם רוצים שאשב בשקט ואוותר 

אז אני שוב בוכה מתחת לשמיכה

מייבבת ומחניקה עוד צווחה 

כבר חשבתי שהכל בסדר

ואז גיליתי שאני לא חלק מהעדר

שמאחורי הגב שלי מדברים

אותם אנשים שכשהם מסתכלים

ולתוך העיניים שלי מביטים הם עם חיוך על הפנים

והם אומרים שאני מוזרה

ושאני חייבת עזרה

ושאני מסכנה

ויש לי עוד מלא דוגמאות

אבל כבר נגמרו הדמעות

ועכשיו תורו של הדם

שיזלוג לי מהיד ממש כמותן

  • User Avatar
    11 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק