שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

AYA NEY

אני מחפשת אישו חשוב.

אם אין לי רגש אין לי כלום.

מה יכאב לי ,מה יפחית ת'כאב.

אני עץ מדי עקום.

בלי דרך בלי כיוון,

והלב שלי מדמם בשוליים.

אז ברחתי כי זה נוח

להשקיט לי את הרעש.

אז תנו לי עוד קצת, 

תנו לי עוד קצת לברוח כמה שיותר.

לא יכולה לחיות יותר

ולא למות כשחיי,

דפים שרצים מהר

והלב שלי מאחוריי.

נגמר לי הזמן

איך נגמר לי הזמן,

התייבשו הדמעות

ואני עדיין כאן.

לא יכולה לחיות יותר

ולא למות כשחיי,

דפים שרצים מהר

והלב שלי מאחוריי.

נגמר לי הזמן

איך נגמר לי הזמן,

התייבשו הדמעות

ואני עדיין כאן.

אני לא אוהבת לדבר,

המסך מדי עוזר

והאדישות חזרה

  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק

דיכאון וחרדה

חברים:
39,616

קהילת דיכאון וחרדה בכמוני הנה קהילה תומכת למתמודדים עם חרדה ודיכאון. כאן תוכלו להיעזר בקהילת עמיתים חמה ותומכת, ולספר על הקשיים הרגשיים והפיזיים בחיי היומיום, על הטיפול התרופתי וההתנהגותי ותופעותיו, וגם על ההתקדמות ועל הרגעים החיוביים שבדרך. בנוסף תוכלו להתייעץ עם פסיכיאטרים ופסיכולוגים מומחים, לקבל טיפים ותמיכה במהלך הדרך.

User Avatar
User Avatar

כתיבת פוסט

I

חייל התגייסתי לפני שלושה וחצי חודשים למשמר הגבול ברצון גבוהה להיות לוחם ולתרום למדינה גיליתי התקפי חרדה קשים שלא היו לי מעולם רעידות בגוף קושי רב להירדם וקושי בנשימה חוסר תיאבון ירידה של 18 קילו, היום היה לי פסיכיאטר צבאי הוא הציע לי להשתחרר אבל לא ידעתי איך לומר לו שאני רוצה להשתחרר כי אני מפחד לאכזב את ההורים שלי אני כבר לא יודע מה לעשות כבר

  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
F

שלום לכולם,

אני עומד להתחיל טיפול ב-ECT ורציתי לשמוע מניסיון של אנשים שעברו את התהליך.

כמה שאלות:

  • אחרי כמה טיפולים התחלתם להרגיש שינוי?
  • האם השיפור היה הדרגתי או שהרגשתם שינוי משמעותי בבת אחת?
  • למי שסבל גם מבעיות קוגניטיביות (מחשבות חודרניות, הצפה של מחשבות, קושי להתרכז, עומס מנטלי) – האם זה השתפר יחד עם המצב הרגשי או בקצב שונה?
  • האם היו תופעות לוואי קוגניטיביות במהלך הסדרה, ואם כן האם הן חלפו?
  • איך הרגשתם בין הטיפולים עצמם?
  • מה הייתם רוצים לדעת לפני שהתחלתם ECT?
  • למה כדאי לצפות במהלך סדרה של כ-12 טיפולים?

אשמח לשמוע גם סיפורים חיוביים וגם חוויות פחו

  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
AYA NEY

אני מחפשת אישו חשוב.

אם אין לי רגש אין לי כלום.

מה יכאב לי ,מה יפחית ת'כאב.

אני עץ מדי עקום.

בלי דרך בלי כיוון,

והלב שלי מדמם בשוליים.

אז ברחתי כי זה נוח

להשקיט לי את הרעש.

אז תנו לי עוד קצת, 

תנו לי עוד קצת לברוח כמה שיותר.

לא יכולה לחיות יותר

ולא למות כשחיי,

דפים שרצים מהר

והלב שלי מאחוריי.

נגמר לי הזמן

איך נגמר לי הזמן,

התייבשו הדמעות

ואני עדיין כאן.

לא יכולה לחיות יותר

ולא למות כשחיי,

דפים שרצים מהר

והלב שלי מאחוריי.

נגמר לי הזמן

איך נגמר לי הזמן,

התייבשו הדמעות

ואני עדיין כאן.

אני לא אוהבת לדבר,

המסך מדי עוזר

והאדישות חזרה לעיניים.

אבל איך לא שמתי לב

אני משקר

  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
א

יש תרופות טבעיות שמותר לשלב עם צ'יפרלקס?

יש ימים שאני חייבת תוספת, כמו sos רק לא ממכר ולא מרדים.

אני לא רואה פסיכיאטר בתדירות סדירה כי הפסיכיאטרים במרפאה מתחלפים בתדירות גבוהה, לכן אני לא רוצה לעשות שינוי תרופתי ורק מחפשת תוספת (כמובן שאדבר על זה עם רטפא משפחה).

  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
ל

אני סובלת מדיכאון וכו ו

לאחרונה הפסקתי לשמור שבת ואני בבית רק בחדר אני לא שומרת שבת ואמא שלי מקבלת את זה אבל אני פוחדת שאני מאכזבת אותה מה עושים 

  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
א
תוכן זה הוסר על-ידי כותב הפוסט
  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
L

אני בת 62 בפנסיה מוקדמת, לא מרגישה משמעות .. כל היום בדידות ועצבות. לא רוצה לטןס לחול. עצוב לי שלבן דלי ובת זוגו אין ילדים..אולי אל הורים מבחירה..לא משתפים למה. 

כשהיתה מלחמה ואזעקות ואולפנים פתוחים נתן לי מרץ..ארגנתי את הממד, עשיתי משלוחים  .לא הרגשתי דכדוך או עצבות.. היה לי ענין .איך שנגמר שוב ההרגשה הרעה . המלחמה נותנת לי לגיטימציה להיןת בשקט בבית וכך גם בסגרי הקורונה היתי הכי מבסוטית. אני יכולה גם ככה להיות בשקט..אך הגורמים החיצונים..נותנים לי לגיטימציה להיות במצבי..בלי לשאול...אולי תלכי לחוג...אולי תלמדי משהו.. אני לא בן אדם של הת

  • User Avatar
    3 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
T

מתמודדים עם קושי של בריחת צואה ושתן ללא שליטה 

ניסיתי פעמים להתאבד אך לא הצליח חתחתי ורידים.

אך מה שצריך אותי זה שאני משאיר ילד בן 3 עם צרכים מיוחדים. ואני לא פייר כלפיו.

אין לי חשק וכוח לכלום.

הוא היחד שמחזיק אותי.

שותה ציפרלקס 20 בבוקר

ובערב סרוקוואל 300

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
E

אני עברתי תאונת דרכים קשה באופנוע ועברתי ניתוח גדול בגב ועוד מלא דברים קטנים כמו עצם בריח שבורה ודימום מוחי בהתחלה שאישפזו אותי  התעוררתי אחרי שבועיים בערך בבית חולים,  ומאז עברו כמעט שלושה חודשים ואני עכשיו חי בדירה שרוצים לפנות אותי ממנה עם אמא שלי שהיא מבוגרת מאוד ומטפלת בי כי אני לא יכול לזוז  

והכול נהרס לי בחיים הייתי בחור חזק שמתאמן כמעט כול יום הייתי עובד בתור שליח ועושה כסף טוב הייה לי בתחושה שלי הכול ועכשיו אני ירדתי בערך 15 קילו מאז התאונה כי אני לא זז ואין לי פרנסה יותר , ואני אומנם לפני גיל  30 ואולי יש לי עוד חיים לפניי א

  • User Avatar
    3 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
E

נפגעתי מינית ונפשית על ידי בעלה של אחותי במשך 9 שנים, אני כבר שנה לא שם, גידלתי את הילדה שלהם מהיום שנולדה שבעצם התחילה כל האונס, ועד לפני שנה שהצלחתי לברוח מהבית שלהם, אני מרגישה שאין לי למה לחיות אני מתגעגעת לילדה מאוד אני לא מצליחה להתאושש מזה

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
אילה

אני לא יודעת למה כל פעם אני נכנסת לאתר, ואז מתנתקת וצריכה להתחבר שוב מהתחלה ולאפס סיסמא והכל, זה מתסכל, מישהו יודע מה הסיפור?

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
בלוגים בנושא