מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

חשוב שבדרך כל שהיא החקיקה תכלול איסור הצגת מוצרים כתורמים לבריאות כשהם ממש לא. למשל מסע הפרסום הבלתי מסתיים לעולם של ממתקי קינדר המוצג כמוצר הבריא לילדים כיוון שהוא מכיל חלב !!! ומה עם הסוכר? והשומן? יותר בריא פשוט לצרוך חלב ואין צורך בכל השאר. מוצר נוסף הוא ממרח שוקולד נוטלה המוצג בפרסום שלהם כמוצר בריא ומומלץ לארוחת הבוקר של הילדים בגלל האגוזים שהוא מכיל וגם במקרה זה התעלמות מוחלטת מהסוכר ומהשומן. מי שמעוניין באגוזים שימרח ממרח אגוזים ולא ממרח שוקולד המכיל מי יודע איזו כמות של אגוזים. ככל שזה נוגע בילדים אני מציעה לאסור בחוק להוסיף למזון שילדים צורכים את החומרים שידוע שמזיקים להם כמו צבעי מאכל, מונוסודיום גלוטמט ושומן טרנס. למה שהחוק לא יתערב לטובת הילדים שלהוריהם אין מושג איזה מזון מזיק הם נותנים לילדיהם?

מאת ערבה1
09/09/11 0:01
2260 צפיות

תגובות

אפרת_זיו
14/10/11 14:13

עוד משהו שנשמע כמו שגיאה בעברית אך נשמע מעולה באנגלית ::)

ושוב עולה נושא החלב : משמין או מרזה?
זה מה שכתוב ב YNET:
חלב
תאכלו. והרבה

מה אמרו עליו: חלב פרה לא נועד לגוף האדם. אצל תינוקות וילדים הוא עלול לגרום לאלרגיות, לשלשולים ולכאבי בטן. הוא רחוק מלהיות המזון האולטימטיבי למניעת אוסטיאופורוזיס, שכן במקביל לסידן יש בו גם לא מעט זרחן וחלבון שמזיקים לעצם. נוסף על כך הוא מכיל שומן רווי, שמעלה את רמות הכולסטרול בדם ומסכן את כלי הדם והלב.
מה אומרים עכשיו: מחקרים מהשנים האחרונות מצאו שאלרגיה לחלב קיימת בשכיחות נמוכה מאוד - בסך הכל אצל 0.3% מהתינוקות. עם זאת, כ-15%־18% מהאנשים סובלים מתופעה אחרת של רגישות ללקטוז (סוכר החלב), אך רגישות זו מתפתחת לרוב דווקא מגיל 15-14 ואילך. היא נובעת מירידה שחלה עם השנים בכמות האנזים לקטז, שמפרק את הלקטוז ומאפשר את ספיגתו בגוף.
בו זמנית הוכיחו מאות מחקרים שלחלב ולמוצריו יתרונות מובהקים בשיפור צפיפות העצם ובמניעת אוסטיאופורוזיס ושברים, ומחקרים נוספים הצביעו על תרומה אפשרית למניעת יתר לחץ דם, מחלת לב כלילית, שבץ מוחי, תמותה כללית, סוכרת וירידה במשקל ובמסת השומן.
כמו כן, בסקירה שפורסמה ב-2009 בכתב העת European Journal of Nutrition, הסיקו החוקרים שלמרות תכולת השומן הרווי בחלב ובמוצריו, אין סיבה מוצדקת להימנע מצריכתם.
למה לשתות חלב: הוא מהווה מקור זמין ויעיל לסידן, לחלבון הקזאין שנחשב לאחד החלבונים המלאים והעשירים ביותר, וכן למינרלים ולוויטמינים, בהם אשלגן ומגנזיום (שביחד עם הסידן תורמים להפחתת לחץ הדם), ויטמין D, ויטמין B12 ואבץ. במקביל נמצא בחלב חומר נוסף התורם להפחתת לחץ הדם.



הגידו כן ל-NO: המתכון של הביוכימאים לבריאות מושלמת (מאמר הסבר על הבריאות שבמיצים...)
קבוצה בינלאומית של אנשי מדע וחוקרי איכות חיים, ביניהם ד"ר דינה ראלט מישראל, משוכנעים שהמפתח לבריאות ולאריכות חיים טמון במולקולה אחת: חנקן חמצני. איך צורכים ממנה עוד? שותים מיצים ירוקים, נושמים אוויר פסגות דליל בחמצן ושותים יין אדום...  
http://www.nrg.co.il/online/55/ART1/775/292.html