מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

רישיון לעישון קאנביס רפואי - הסבר

קצת צחוק בשביל הבריאות http://www.youtube.com/watch?v=4PtT6hJgX1U

מאת אחד18
13/02/13 3:16
2491 צפיות

תגובות

שלומית-סמיש
11/06/12 15:14

 

אכן כדברייך תרצה, יש לגלות בעיות באכילה מוקדם ככל האפשר.

יש לדרוש מטיפות החלב שיכניסו לשגרת המעקב שלהם בשנה הראשונה גם מעקב אחר התנהגויות האכלה ואכילה, בעיקר בשלבי המעבר לאוכל מוצק. יש להציב בכל התחנות שולחן, כסא אוכל לתינוק/פעוט וכסא למאכיל. להזמין את התינוק בגיל כ- 6 חודשים ושוב בגיל כשנה ולבקש מההורה/המאכיל להגיע לתחנה עם מאכלים המקובלים במשפחה. צפייה של 10 – 15 דקות באירוע של ההאכלה יכולה לגלות אם יש בעיות שונות בהאכלה ובאכילה. יש כלים המקובלים להסתכלות בהתנהגויות  האכלה ואכילה ובדינמיקה בין המאכיל לילד. העלות הנדרשת למעקב כזה נמוכה יחסית וכוללת גם הכשרת תצפיתנים לשימוש בכלים.   

גילוי מוקדם של בעיות בתחילתן מאפשר למנוע אותן מלגדול לבעיות ולהפרעות קשות. לעתים ניתן לפתור בעיות על ידי מתן טיפים פשוטים ו/או הפניה לטפול מעמיק יותר. יש להניח שהנערה בת ה- 15 לא הייתה מגיעה אלייך עם הבעיה שהטפול בה עתה נעשה מורכב יותר.

תרצה-שני
11/06/12 19:59

שלומית אני קצת פסימית בקשר ליכולת של אחיות טיפות החלב להכנס למערכת רוטינית של תצפיות האכלה. אולי הכנסת ביקור של ההורים אצל דיאטנית ילדים ואנמנזה שתלקח בצורה מקצועית יעשו את המיון הראשוני יותר טוב. לאחר מכן אם יש בעיות להגיע לטיפול מתמשך הכולל תצפיות האכלה. את טיפות החלב ממנת המדינה. את דיאטניות הילדים הקופות ולהן יש אינטרסים למשוך אליהם מבוטחים. אז אולי כחלק מטיפול כולל של משפחה להכניס גם ביקורים אלה. אגב, אני עורכת תצפיות האכלה דרך הסקייפ בסביבתו הטבעית של הילד. אולי יום אחד גם טכניקה 'מתקדמת' זו תכנס לקופות.