מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאת stupid
03/10/17 20:08
2855 צפיות

אני מרגישה נורא בחודשים האחרונים.השנתיים האחרונות היו מצויינות, הרגשתי שאני מתקדמת ואולי אפילו משאירה חלק גדול מהפחדים ומחלה מאחורי.אבל בחודשים האחרונים זה פשוט כבר לא עובד.פתאום התהייה על איך מרגישים כשמתים, איך עדיף למות, מה פחות יכאב לי, מי יכאב על המוות שלי ולמי אני אחסר עולים לא מעט..הרצון הזה לקחת סכין ולפחות את כל הצלקות הישנות שמזכירות לי בכל יום את אותה תקופה נוראית ואת כך הדרך שעברתי.להכאיב לעצמי, שישרוף, שיכאב כל כך שאולי כל הכאב הנפשי הזה יראה כל כך שולי.אני כל כך רוצה שזה יעבור.אני רוצה לחזור להיות מי שאני אחרי התקופה הזו. לשמוח בי ולהיות גאה במה שהצלחתי לבנות.רק שזה יעבור בלי שאפגע בעצמי לפני.. 

תגובות

מתעניינת2
04/10/17 0:08

שלום לך סטופיד, הרצון הטוב שלך לשמוח בך ולהיות גאה בעצמך זה דבר טוב ויפה, איזה כיף זה להתאהב בעצמך מחדש ולשמור ולטפח ולהשקות את האהבה הזאת, תחשבי טוב תרגישי טוב. תנסי לעשות דברים שאת אוהבת ונהנית מהם.

glaubmr
06/10/17 14:53

נראה לי שאת יותר מדי בודדה. חפשי לך מסגרת חברתית שתוכלי להיפגש עם אנשים, לדבר אתם על נושאים משותפים ולבלות יחד. יש מסגרות כאלו. אני לא מכירה אישית, כי למזלי אין לי צורך אישי. גם אימוץ הובי שיספק לך סיפוק יכול לעזור. ככל שתשתקעי בעצמך ותחשבי פנימה - כך ירע מצבך. חפשי דרכים החוצה, לאנשים ועיסוקים. כך תמצאי עניין והמחשבות ישתנו מעצמן.

stupid
stupid