מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

כל מה שעובר עליי

12/05/21 16:55
303 צפיות
כואב לי.
כואב לי בלב.
אתמול כשהייתי בחרדות מהאזעקות הוא אמר לי שהוא תמיד יהיה שם לצידי, יתמוך בי.
הוא הרגיע אותי, העביר איתי את הזמן.

היום, לא הלכתי איתו לקניות למרות שאמרתי מוקדם יותר שאבוא. הוא צעק עליי ואמר לי שממחר האינטרנט מוחרם.
ובאמת לא רוצה לצאת, אני מפחד מההסלמה וכואב לי הגב.
וגם אין לי חשק יותר אחרי שהוא צועק עליי וחוזר לשאול אם אני רוצה לבוא.

עכשיו, אני עם דמעות בעיניים.
כבר לא יודע למה להאמין
וזו לא פעם ראשונה, זה קרה כבר כמה פעמים.
הולך שולל, או לא מבין.

תגובות

אנונימית-300
12/05/21 17:00

מי זה "הוא" ? וכן. האמת שמפחיד אני גם מרגישה די מושבתת במיוחד אחרי שצפיתי בכל מני סרטונים שזה טעותתת שעשיתי אני יודעת:sad::sad: כואב לי בשבילך ובשביל כל העם הסובל יחד:broken:

רוני--ער-ן
13/05/21 6:02

את צודקת ,מעבר לסיבות הברורות הכואבות שגורמות לחרדות במצב הנוכחי, מהרבה שיחות בצ'אטים ביומיים האחרונים ,צפייה וחיבור נון סטופ למדיה שעוסקת בסרטונים ודיווחים כמו אינסטה וטיק טוק וYNET וכו' זה היווה עוד שמן שהעצים את החרדות ועדיף להתנתק ,להתעדכן אולי פעם ביום,כשיש אזעקה אז כולם שומעים אז אפשר בלי כל הזרמת הלחץ הנוספת הזאת ואם צופים במשהו אז משהו קליל בנטפליקס אולי? :heart:

בעיקרון אני לא מביאה את עצמי לזה זה רק בגלל האינסטגרם שאנשים מפרסמים ונראה לי שאני צריכה לא להיכנס לשם בתקופה הזאת

טובה--את
12/05/21 22:31

הוא יודע למה לא רצית ללכת? המצב עכשיו מלחיץ לכולם. אולי גם הוא קצת דואג (גם מהמצב וגם לך) ולכן צעק?

רוני--ער-ן
13/05/21 5:55

היי ציפור אש שלנו מה שלומך הבוקר?איך עבר הלילה? זה בהחלט לא נעים ההרגשה הזאת שמצד אחד אומרים לך שיהיו שם בשבילך ואז שוללים לךדברים וצודקת טובה שהמצב הנוכחי מלחיץ את כולם ואנשים מקבלים החלטות מתוך אותו הלחץ ואולי באמת מתוך זה שהוא כן רצה להיות איתך במצב שאולי עלול להיות חרדתי כשהוא בקניות הגיב ככה ואולי הוא חושב שזה לטובתך ,מנקודת מבטו,שזה שתהיה בתנועה ולא לתת לכאב לשבלל לרתק אותך בבית והוא לא יודע להגיד או מה לעשות נכון ומגיב ככה כי הוא לא יודע איך להגיב נכון אז צועק? והתוצאה היא כמובן הפוכה של שני אנשים שאוהבים מתוסכלים אולי תמצאו ,וזה לא קל בימים אלה,רגע של שקט ותנסו לתקשר את זה ולהבין את הכוונות הטובות של שניכם ותמצאו דרך אמצע? מקווה שיהיה לך יום טוב יותר:heart:

אני מבינה אותך עד מאוד אפילו, המצב קשה בימים האחרונים מחזקת אותך כולנו ביחד אבל מאמינה ששאם נעשה עמם שלום כל זה יכול להשתנות , המצב יכול לחזור לקדמותו