מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

בריאה עם מחלה

18/11/23 14:50
222 צפיות
תקוות קטנות

רגע מזוקק אחד קטן בתוך הכאוס שאנו חיים בו.

זה קרה אתמול בשעת הצעידה עם משפחות החטופים, הצועדים בנחישות לירושלים בעודם אוחזים בידיהם תמונות של היקירים שלהם. מחבקים מדי פעם לקבלת חיזוק, קוראים בכוונה מלאה שעכשיו ישחררו את בני משפחתם. צעדנו במקטע שהחל ב"שורש" וסיומו בפארק "עין חמד". בעת שהגענו, בדרכנו אל מול "קרית יערים", הופתענו לקבל משב אוהד ומחבק מהאוכלוסיה החרדית ששרה בעוצמה כדי שנשמע, הניפה בלונים צהובים ודגל ישראל גדול. הם נופפו לנו לשלום ואנחנו השבנו בהתרגשות לגילויי ההזדהות שלהם. זה היה רגע שדמעות מלאו את גרוני ועיניי כשחשתי זיק קטן של תקווה שאולי למרות הכול, נצליח לקומם את אומתנו עם סט ערכים חדש.

בימים אלו אני מלווה את שכננו היקרים, שלרוע מזלם כלתם ונכדתם נסעו לקיבוץ בארי לחגוג ונחטפו לעזה. המציאות הזאת כל-כך אכזרית. אצלי הכל החל עוד הרבה לפני. אני נוהגת מזה 40 שנה לחגוג בביתנו חגי תשרי. מתכננת כחודש לפני המועד. הפעם חשתי כבר אז אבלה ועצובה כי מדינתנו מתפוררת, והרגשתי בתוך-תוכי את פעמי המלחמה. בחרתי שזה לא זמן מתאים עבורי לחגוג. הודעתי למשפחה שהפעם נוותר, ושמחתי שזו הייתה בחירתי.

לצערי חשה שיש הקבלה מלאה להזנחה בכל נושא אפשרי, חשתי על בשרי את ההזנחה של מערכת הבריאות. לקח לי חודשים רבים לברר איזה שינוי תרופתי עליי לעשות. הרבה זמן של דאגה שאספיק לפני שאסבול מעוד תסמינים של המחלה. לשמחתי החודש אתחיל תרופה חדשה. מקווה שתעצור את ההדרדרות במצבי ואולי אף תשפר אותו.

הרבה תקוות לכולנו לימים טובים יותר,
אריאלה

תגובות

נורה-שלהב
18/11/23 15:21

אין לי מלים.. אשה אמיצה ולוחמת שכמוך

נורה יקרה , תודה , בימים אלה , עשייה למען האחר מאפשרת לנשום.

איציק-מרקו
18/11/23 17:26

היה  לי הכבוד והעונג לפגוש (ממש במקרה, ללא תאום מראש  בין המוני הצועדים) את האשה המדהימה והאמיצה שעזבה את כורסת הנוחות שבביתה בהוד השרון ,באמצע יום שישי להיזדהות עם משפחת שכניה ויתר החטופים  .

כל הכבוד, מצדיע לאריאלה

איציק תודה , החיבוק איתך ברגעים מרגשים כל כך ,חיזק אותי בנחישות והחשיבות של היותי שם.

ערן-ברקוביץ
19/11/23 10:05

אריאלה, טוב שהארת תקווה קטנה בתוך כל הנורא מכל שמתרחש ולא מפסיק. 

מצטרף לבקשה שלך שתפסיק ההזנחה בכל מקום ובכל תחום והלוואי ושזה יהיה חלק מהתיקון שהמדינה הזו תעבור. 

תודה רבה על התמיכה והעידוד שבזכותך מגיעים גם אל הקהילה שלנו.

תודה ערן, הייתי מאוד טעונה לאחרונה, ולא הצלחתי לחשוב איך לדייק את הדברים , בשל התחושות העזות שחוויתי כשצעדתי עם שכניי ועם יתר משפחות החטופים , הרגשתי שזה רגע שמאפשר לי להתבטא. 

🙏