מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ'-איתן-אוריאל
פרופ'-איתן-אוריאל
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
ד
ד"ר אסף טולקובסקי
נוירולוג מתמחה בבי"ח בלינסון

מובילי קהילה

טל-פדרמן
טל-פדרמן
את המסע הנוירולוגי עברתי כשחטפתי שבץ מוחי בגיל 28, לאחר מכן הוכשרתי כמאמנת רפואית וכיום "עמיתה מומחית" בפרויקט שיקום אישי, בקופ"ח מכבי. יחד עם צוותי עו"ס אני בונה תוכניות שיקום ומלווה חולים מרגע המשבר ועד החזרה לקהילה. בנוסף אני גולשת,חובשת באיחוד והצלחה. ומרצה באוניברסיטת ת"א. יש לי קליניקה פרטית ואני מומחית בניהול משברים רפואיים. ספרים נוספים שכתבתי: הכל בראש- אוטוביוגרפי,המספר את מסע השיקום. את לא נראת נכה- ספר שירים ותובנות. המדריך למשתבץ הצעיר- ספרהומוריסטי עם כלים פרקטיים לתהליכי שיקום. למידע נוסף:  www.hakol-barosh.com  
איציק-ניסני
איציק-ניסני
הגמול לאדם על עבודתו אינו מה שהוא קיבל בעבורה אלא ההזדמנות להגשים חזונו .
כמוניאירוע מוחיעייפות מוגברת

עייפות מוגברת

01/03/15 22:37
7 תגובות

לפני כחודש וחצי עברתי אירוע קל. הייתי מאושפזת עשרה ימים וכמעט חזרתי לעצמי אך ולאחר שחזרתי הביתה אני כל הזמן מרגישה עייפה או יותר נכון מתעייפת מכל פעולה אפילו אחרי מקלחת למשל אני עייפה. האם זה יכול להיות תופעת לוואי מהאירוע או שאולי מהתרופות לדילול דם ונגד שומנים בדם?


תגובות

שלום.אינני רופא. מציע לך לפנות לנוירולוג.לשאלתך ומניסיוני העייפות הנה תוצאה ישירה מהאירוע מוחי כי הגוף עבר טראומה .תני לגוף להתאושש בקצב שלו.נוחי יותר והקפידי על לבוש מתאים . 

ריטה2
01/03/15 22:56

תודה לך איציק.

ציפי-2
03/03/15 0:09

גם אני עברתי אירוע לפני שנה, וכל הזמן עייפה ומותשת

 

ריטה2
03/03/15 8:46

תודה על התגובה

gady
10/03/15 20:39

שלום ציפי ני עברתי אירוע שכלל גם שטף דם וגם כול זמן הייתי עייף ושכבתי א זה עובר ככול שמתחילים לתפקד במשך היום כשתתחילי לחחזור לשיגרה ותתפקדי זה יעבור שיהיה בהצלחה ותרגישי טוב גד

פרופ--איתן-אוריאל
מומחה כמוני
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
10/03/15 20:42

עייפות  מהוה סיבוך מאוחר שכיח לאחר שבץ מוח. לאחר שלילת סיבות רפואיות  אחרות כגון חסר דם, הפרעה בתפקודי בלוטת המגן וכדומה ניתן להציע טיפול בתכשירים תרופתיים.

אני מציע לפנות לנוירולוג המטפל.

ריטה2
11/03/15 8:11

לד"ר אוריאל,

תודה רבה.