מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
29/10/12 20:30
3 תגובות

שלום רב, אני סובלת מנוירופטיה קשה בעצב הטריגימינל והכאבים מתבטאים בחפירות ״שורש״ בשיניים, מדובר בכאב קבוע כל הזמן שעבורו אני מטופלת ב450מ״ג ליריקה (הגורמים להשמנת יתר) וכן בכאב מתפרץ שבו ממש מרגישים זרמי חשמל נוראיים מהאוזן ועד השיניים ולכבודם רק מורפיום עוזר (לי לא עזר קנאביס רפואי !!!) . אם יש כאן מישהו שסובל מדבר דומה או אם אתם מכירים מישהו כזה, שכן המחלה נדירה והיא פוגעת בארבעה מכל מאה אלף איש, אנא שתפו כל דבר שעשוי להקל. כרגע אני מנסה חומצה אלפא ליפואית שבכלל מסייעת לנוירופטיה סוכרתית, מוכנה לנסות הכל ובלבד שלכולנו יהיו ימים טובים יותר. אמן.


תגובות

ד--ר-גור-רות
30/10/12 21:02

שלום רב לך!
מצטרפת אלייך מפורום כאב:
התופעה אמנם נדירה אולם מוכרת.
האם ביצעת MRI? לעיתים קרובות מקור הבעיה הוא כלי דם הלוחץ על העצב. במקרה כזה הפתרון הוא אחד - לבצע ניתוח ולהפריד ביניהם. פתרון זה לרוב גומר את הסיפור ואם זהו שורש הבעיה כל דחיה מקטינה את הסיכוי לריפוי.
האם בוצע ניסיון לחסמים של עצבי הפנים? זהו טיפול מקובל שיכול לתת לך פתרון לטווח בינוני וניתן לחזור עליו לפרקים.
יש עוד פתרונות כמובן - כמו טיפול בגלי רדיו ועוד.
את מוזמנת להגיע למפראת הכאב שלנו ונשמח לעזור.
ד"ר גור.
מנהלת פורום כאב בכמוני.

dalit
31/10/12 15:23

תודה על התגובות.. אז זהו שלא רציתי להלאות ולספר שכבר שלוש שנים שאני סובלת, שבשני MRI אין ממצא וסקולרי או אחר שלוחץ על העצב, שהייתי באופן פרטי ושאינו פרטי אצל מנהלי מרפאות כאב בכמה מקומות, שהתחלתי את הבירור הנוראי וקיבלתי כמעט כל כדור אפשרי, שנטלתי טרגטול קרוב לשבעה חודשים עד שהמינון שהגעתי אליו הביא לתופעות לוואי של טיפול כימי שלשולים והקאות.
שהוציאו לי את הנשמה עד שאישרו לי ליריקה שזהו כדור חדיש יותר שאגב עוזר מאד מאד ותופעות הלוואי עבורי הן ״ברכה״ לעומת הטגרטול. שבמרפאת כאב בביה״ח מאיר מתעקשים שאנסה גלי רדיו אפילו שאיני מעוניינת. קופ״ח כללית לא מאשרת לי הפנייה למרפאת כאב ברמב״ם שם הציעו לי טיפול בהזרקת לידוקאין לווריד, טיפול שכבר עוזר למטופלת שיש לה בעייה זהה !!! אפילו שמספר רופאים המליצו להם לאשר !!!
כמו שאתם ודאי מבינים אין אמת אחת לכולנו, אני עצובה כשאני קוראת שליריקה היא לא ״קו ראשון״ אפילו שאני מסכימה שטגרטול עזר לאבחן שהבעייה עצבית, הייתי צריכה להגיע לכמויות היסטריות ולמצב רע יותר מהיום כשליריקה עוזרת לי בלי להרע את מצבי הנפשי והפיזי, לצערי לקח לי זמן רב לדעת שהיא בכלל קיימת, מה גם שהיא יקרה בטירוף לקופה ולכן הם לא ממהרים להציע אותה. ההתוויה שלה היא טיפול בכאב עצבי !!!
אף לא אחד מכל אלו שראיתי ותאמינו לי שראיתי הרבה (איכילוב, הדסה, מאיר, לוינשטיין) לא הציע לי ״ לנתק את העצב״, רופא כאב בלוינשטיין אחראי במיוחד סיפר לי מה הם הסיכונים בכל אופציה, ומה הם אחוזי ההצלחה/ כשלון. הוא גם זה שנתן לי סירופ אוקסיקוד ובזכותו מצאתי משהו שיכול לעזור לי בהתקף הנוראי.
בתחילת הדרך שילמתי מאות שקלים על דיקורים, על כוסות רוח, על רבנים עד אשר הבנתי שמהם לא תבוא הישועה !
אני מנסה שינויים בתזונה, אני קוראת מאמרים מבוקר עד בוקר, אני רוצה לנסות אוסטאופתיה / קרניו סאקרל / היפנוזה
לא בוצע נסיון לחסמים של עצבי הפנים ? האם מדובר בהזרקות ?? רישמי לי טלפון של המרפאה והאם הכל פרטי ?? או שאפשרי דרך הקופה
דלית

לי הביאו לידוקאין בווריד וזה עזר לכאב אני סובל מטרגימינל נאורלגיה בכל שלושת הענפים ואצלי זה תקף גם את עצב השמיעה..
הקנבאיס הרפואי עוזר לי....
אני עברתי ניתוח להפרדת כלי דם מהעצבים