מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

דניאלה הרצוג
דניאלה הרצוג
ד"ר (PHD) דניאלה הרצוג עובדת במכבי כאחות אונקולוגית מחוזית במחוז ירושלים שפלה. בעלת תואר שני ותואר שלישי במדעי הרפואה בתחום התמודדות עם סטרס וחרדה.
כמוניסרטןמה הלאה

מה הלאה

30/07/16 12:27
4 תגובות

קיבלנו תשובה לבעלי יש סרטן ריאות... אנחנו לפני ביופסיה. אני חזקה הוא פחות.. חייבים עזרה פסיכולוגית.. ובכלל מה עושים עכשו? אגודה? אונקולוג? גרים באזור ת"א. וכרגע מטופלים אצל מומחה ריאות.. המלצות מה הלאה?


תגובות

הי אופטימית, אין ספק שמדובר בתקופה מטלטלת רגשית . בתקופה כזו ניתן לגלות של כל אחד יש יש דרכי התמודדות משלו עם אבחנה של מחלה. חשוב לזכור שאין "נכון או לא נכון" בהתמודדות.
קיימים מענים רבים בקהילה לתמיכה רגשית. ניתן לפנות לעו"ס קופ"ח, אגודה למלחמה בסרטן או לעו"ס בי"ח (כשתדעו איפה יהיה מטופל).
אם את םחברי מכבי- את מוזמנת לפנות אליי בפרטי ולמסור לי את פרטיכם ואקשר אתכם עם עו"ס.
אשמח לשמוע ממך גם בהמשך על ההתמודדות ותוצאות הביופסיה...מחזיקה לכם אצבעות.

אופטימית5
01/08/16 0:30

המון תודה אכן תקופה מטלטלת ומבלבלת... אנחנו חברי מכבי ויותר מאשמח להעזר בך. בעלי מתחיל פגישות אצל פסיכולוגית כדי להבין איך מתמודדים . האם זה לא מתנגש עם קשר עם עו"ס? מה בעצם קורה מול העו"ס? האם עדיף עו"ס של הקופה או של האגודה?... תודה רבה. סנדרה

הי אין מה עדיף... עוס מכבי מומחית בטיפול באנשים המתמודדים עם חולי. הטיפול בחינם. יש אפשרות לקבל טיפול פרטי לתמיכה ומיצוי זכויות. יש ערים שגם יש בהן קבוצות תמיכה.
כתבי לי את פרטיכם ו"אשדך" ביניכם לבין העו"ס.

הכוונה לפרטני :)