מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
28/12/12 8:37
2 תגובות

מה למדתי השנה?

אני למדתי שביחד אני תמיד אוכלת יותר בריא/נכון מאשר כשאני אוכלת לבד :-) ואתם?


תגובות

ד--ר-רון-גולן
מנהל קבוצה
רקע: רופא ספורט (MD) ופיסיולוג מאמץ (PhD, ארה''ב); השתלם בארה''ב ואירופה; מנהל המרכז לשיקום לב ורפואת ספורט במרכז רפואי זיו, צפת. אבחון וטיפול (בתפיסת ''סאלוטו-גנזיס''- יצירת בריאות): בעיות אימון יתר, דלקות, פציעות וכאב; ייעוץ לאימון, תזונה וחוגים באנשים הסובלים ממחלות כרוניות; ולמניעה ושיקום מחלות לב וכלי דם, מחלות ריאה, סוכרת, יתר לחץ דם והשמנה; קליניקה: SPORTSWAVE (בתיאום מראש, 050-6617537)              גלבוע 88, ישוב קהילתי, נופית
28/12/12 14:42

מה שלמדתי השנה הוא בעיקר "להסיר דאגות". כן, כפי שדינה ממליצה כבר שנים, פשוט להסיר דאגות. זה לא קל, זה לא טבעי, וזה גם לא מתבצע בשלמות. אבל כל הסרת דאגה, אפילו קלה, תורמת. למשל, הפסקתי להישקל ולדאוג למשקל - כן, זה למראית עין, כי אני עדיין דואג. אבל הפסקתי עם הטרחה סביב. וראה איזה פלא, אני יורד... לאט אבל בטוח. איך אני יודע? כי אומרים לי בסביבה, וכי הבגדים לא משקרים.
נדמה לי כי הנורמליזציה בנושא תרמה לרגיעה והתנהלות סבירה יותר. וביחד עם ההקשבה לגוף ולצרכים שלנו, זה פתרון טוב - זה עובד!
מאז ומתמיד הייתי חסיד של ה-Non-Diet Approach, השנה אני מוסיף לרשימה את "הסרת הדרגות".
וגם אם זה בא לי באופן טבעי, אני מודה לדינה שחופרת לנו בנושא בצורה הכי נעימה שאפשר, ומשאירה אותו בתודעה שלנו :-)
בברכת בריאות פעילה,
רון, SportsWave

דינה מדגישה את האכילה ביחד. דבר שאבדנו עם השנים בעולם המודרני שבו בקושי אוכלים פעם אחת בבוקר עם הילדים משפחה ולעיתים נדירות יותר עם חברים. ובכך אני בהחלט תומך.
בנוסף אני מדגיש את האכילה הביתית ובמקום העבודה להביא אוכל מן הבית.אז גם לא דואגים היכן לאכול בצהריים , מצב שהוא הרבה פחות טוב מלהביא אוכל מוכן מהבית.