מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
Oopsy daisy

Oopsy daisy

מנהל קבוצה
16/10/13 20:46
4 תגובות

אז מה זה בעצם וולוודיניה?? או אולי.. וסטיבוליטיס? אפשר גם וגיניזמוס, וסטבולדיניה ושמות רבים ומגוונים - ברובם מתייחסים לבעיה דומה מאוד. כאבים בנרתיק - ללא מקור חד משמעי וללא פיתרון ברור.

גם מאגר הרופאים המתעסקים בתחום, אורוגניקולוגים שמם - הוא דל מאוד, בל נשכח לציין כי גם באורוגניקולוגיה יש תתי התמחויות - דליפת שתן/צניחת אגן/כאבים כרונים באזור העריה.

אולי אם הרופא הראשון שהייתי נופלת עליו היה מסביר לי את המצב בצורה ברורה ומעט רגישה - רק אולי - התהליך היה פשוט יותר. אבל לא,זה לא קרה. ולכל מידע תקבלו בקבוצה הזאת - הגעתי בכוחות עצמי בלבד!!! (ובהמשך עם עזרה של כמה מקסימות) בקרוב אספר גם אצלי איך הכל התחיל... אבל עד אז:

להלן קישור מאת ד\"ר אחינעם לב שגיא, אורוגניקולוגית המתמחה בדלקות במבוא העריה (פות/נרתיק) על סוגיהן.

ברור, מתומצת וללא ספק נותן מענה ראשוני לכל מי שלא סגורה על מה יש לה.

מיותר לציין, שזה בכלל לא משנה מה כואב לכן שם (ולפעמים גם לא תדעו בעצמכן להסביר מה כואב וגם זה בסדר!), צריך למצוא את הדרך להיפטר מזה - ומהר!http://www.vclinic.co.il/image/users/101838/ftp/my_files/PDF/Vulvodynia.pdf




תגובות

Oopsy-daisy
מנהל קבוצה
16/10/13 20:49

נראה שהקישור לא עובד אז אנסה להעלותו שוב למעלה

varduku
16/10/13 22:11

וואלה, אני בתור בחורה, לא ידעתי שיש שמות תואר לרופאים האלו, גוף האישה דבר כזה מורכב, מבורך ומיוחד.

בד"כ רופאים מקצועיים כבר ראו הכל, שמעו הכל, טיפלו בהרבה מאוד דברים אשר נראה להם כשיגרה ואינם מתחשבים בכך כי החולה אשר נמצאת מולם היא קודם כל בת אדם, אישיות בפני עצמה אשר חווה פחד, תיסכול וכאב עצום. הם לא מודעים לטראומה שהם משאירים ולעוגמת הנפש שהם גורמים בד"כ למטופלות.

אמנם את כל אשר את יודעת כעת, חווית, למדת על בשרך, את לא הסתפקת בתשובות של הרופא הבכיר ורצית לדעת על מה לעזאזאל מדברים איתך, ומה לעזאזאל הרגע הוא אמר? זו סיסמא? קללה? מה זו המילה הזו? הם מדברים בשפה רפואית ובד"כ אינם מסבירים את הדברים בצורה פשוטה, מקצועית וברורה.

יקירתי, כל הכבוד לך שאת כאן בשביל נשים אחרות, שאת תורמת מהניסיון שלך, מהלמידה שלך וחושפת אותנו, הנשים לדברים חדשים שיש לשים לב אליהם, את מעלה את המודעות לנושא הרגיש הזה.

ואם תוכלי לעזור ולו למספר מועט של בחורות הרי שזה צעד מבורך.

תודה
ביג לייק.

Oopsy-daisy
מנהל קבוצה
17/10/13 12:45

ורד את נהדרת קודם כל. וכן, לצערי מאחר ורוב הרופאים טוענים שזה בראש שלנו - המאבק בינך לבין עצמך כבר הופך לקשה יותר.. המעניין במיוחד הוא - שלימים גיליתי שהרופא שאמר לי את כל מה שכתבתי בבלוג שכבר קראת - היה יושב ראש האיגוד לוסטיבוליטיס וולוודיניה בארץ! קולטת כמה חמור?!!

varduku
17/10/13 17:13

באמת?!
וואוווו. נורא ואיום. מחריד.

את בטוחה שזה התפקיד שהוא שימש בו או שהכל בראש שלך? (כמובן, בציניות עיניינית... חחחחח )

מקומם ומעצבן שאלו האנשים שאמורים לעזור לנו.
נורא.

גאה בך שאת מנסה, חוקרת בודקת, נלחמת.
חיזקי ואימצי!

שולחת חיבוק חיזוקית של varduku (-: