מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
22/06/14 12:58
8 תגובות

אז כן, אני רוצה לשתף ולקוות שמישהו פה יבין ויוכל להזדהות ויש יכולת לעזור לי כי אני כבר מיואשת מעצמי ,

זה לא הגיוני יותר מה שקורה לי כמה פעמים אפשר להחליט שזהו, מתחילה לאכול בצורה סדירה ונורמלית כמו כל בנאדם שפוי ,ובסוף לדפוק הכל ?

כל שבת בערב אני מבטיחה לעצמי שזהו שאני מפסיקה לטחון כמו חזיר! רק אתמול זה קרה ,ויום אחד החזקתי. הנה רק יום ראשון וכבר, דפקתי 3 סנביצים ב10 דק!!! שרק זה, בכיף איזה 1500 קלוריות , מה אני עושה?! רק לדקה נשארתי לבד עם הסנביצים האלה שאף אחד לא בסביבה ולא רואה ואני לא מסוגלת לעצור את עצמי? דקה לפני כן אני אומרת לאחד מהאנשים פה שאני עם סנביצים סיימתי! הבאתי לעצמי אוכל כדי לא לאכול את זה! אבל מה מילה שלי שווה בסוף? ואיך אני נפגשת עם ע\' ככה בעוד 6 ימים? אני פשוט לא אתן לעצמי! ולרדת ב6 ימים 4 קילו זה קשה מאוד! בואו נגיד שגם אם אני מקפידה מאוד 4 קילו לא יספיקו לכמות שעליתי עכשיו. והוא בטוח ישים לב, מה אני אגיד לו? עזוב אני לא יכולה להפגש יותר? למרות שזה הדבר שאני הכי רוצה בעולם ?

אוף מה היה לי רע עם הפירות והירקות שהבאתי! הייתי דופקת עוד תפוח ובזה זה היה נגמר! אני לא מבינה למה דווקא הייתי חייבת לדפוק תסנביצים האלה שאפילו לא היו כאלה טעימים , אתם מבינים מה זה התקפי אכילה? מתחיל בלי רצון ונגמר בדיכאון, ועכשיו השאלה הנשאלת איך עוצרים את זה? איך אני נאספת מחדש ולא הולכת לדפוק עוד סנביץ מרגשות אשמה ו חרטה וש\"הכל אבוד במילא\"?



כבר שנתיים או אפילו יותר שאני סובלת מן הבעיה הזאת, פעמיים בתקופה הזאת הצלחתי לרדת במשקל בשתי שיטות מיוחדות: פעם אחת במכון אברהמסון , ובפעם השניה בתרסיס hcg.

בשתי הדיאטות הייתי מרוצה מהיעד שהגעתי אליו אבל תמיד רציתי עוד. וגם עם מה שהשגתי, לא הצלחתי לשמור על זה בגלל ההתקפים הבלתי פוסקים האלה שגורמים לעליה מהירה מאוד במשקל ותסכול עמוק, שרק מביא רצון למות ולא לאכול יותר בחיים.


תגובות

ילדה-קטנה-1
22/06/14 20:06

את לא מבינה אפילו כמה אני מזדהה איתך בדיוק מה שעבר עלי במשך שלש שנים ואני יכולה לאמר היום שזה כבר הרבה פחות וגם אני כל הזמן פשוט נלחמתי לבסוף החלטתי שאני לא מקיאה אחרי בולמוסים וכך במשך שנה זה היה ועליתי 20 קילו אבל זה היה שווה כי היום כבר אין לי את זה.

מיכל-אפק
22/06/14 20:45

הי מעשיתי, נראה לי שהבעיה תמונה בסוג העזרה שאת מבקשת לעצמך. כלומר - אדם שסובל מהפרעת אכילה ולא רק מהשמנה, אסור לו לחפש לעצמו דיאטות משום סוג!! מוטב לו רק שיחפש לעצמו טיפול דיאטני אשר מכיר ומתמחה בהפרעות אכילה. העבודה היא שונה מאד! בשלב ראשון מוותרים על השאיפה לרדת מהר והרבה, ומתמקדים בנירמול האכילה, בוויסות האכילה, בגיוון האכילה וכד'. עורכים יומן אכילה ועובדים גם איתו, לעיתים כזה אשר כולל ניטור של רגשות. במקביל ניתן בטיפול פסיכולוגי להבין את משמעות הדרמה אשר מתרחשת עם האוכל. מה היא רוצה לבטא. מה היא באה להחליף בעולמך הרגשי. וכד'. אין פיתרון קסם מהיר לצערי.

מעשיתי
23/06/14 7:34

הייתי בטיפול אצל פסיכולוגית רגילה פעם וזה פשוט לא עוזר ,בסופו של יום ,אחרי כל התובנות והמחשבות מהטיפול , אני חוזרת הביתה ושוכחת מכל זה כאילו לא היה ! אוכלת מכל הבא ליד . מה קורה לי למה אני לא נותנת לעצמי לטפל בזה כמו שצריך ותמיד דופקת הכל באמצע תהליך מסויים . גם בדיאטה וגם בטיפולים.

מיכל-אפק
23/06/14 9:07

תהליך החלמה יכול לערוך בין שנתיים לחמש לפחות. השאלה היא כמה זמן נתת לזה....

מעשיתי
23/06/14 19:23

שכחתי לציין שאני חיילת, ואין ככ טיפולים מטעם הצבא בזה, הייתי אצל קב"ן שלא עזרה בשיט, כל מה שהיא אמרה זה "אני אנסה לדבר עם מרפאת הפרעות אכילה של תל השומר" אבל היא לא עשתה כלום ובינתיים אני נמצאת באותו מצב.
ידוע לכן על עזרה שאפשר לקבל איפשהו? כי כרגע אני לא משוייכת לשום קופת חולים בגלל הצבא.

מיכל-אפק
23/06/14 22:12

אז תחזרי אליה ותתעקשי ותלחמי על טיפול במרפאה להפרעות אכילה בתל השומר!!

סיון6
06/08/14 15:12

אני כל כך מבינה ומזדהה עם מה שאת כותבת ועוברת.
יש לי בדיוק אותה הבעיה כבר כמה שנים וזה פשוט הורס אותי.
נרשמתי היום לאתר הזה בתקווה למצוא איזשהו סוג של טיפול שיוכל לעזור לי.
אני מאחלת לי ולך שנחלים מההפרעה הארורה הזו!!!
מקווה בשבילך שתשיגי עזרה במהרה.
אל תוותרי!

אלקה
20/12/14 18:13

זה בדיוק מה שקורה לי ובדיוק התהליך שעובר אצלי בראש.... נמצאת באותו מצב כמו שלך. לא יודעת איך לצאת ממעגל ההבטחות הזה של מחר דיאטה ואז להתאכזב מעצמי כל פעם מחדש