מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
07/08/14 21:07
2 תגובות

שלום לכולם. שמי פרנסין ואני מאובחנת פיברו מזה חצי שנה. אני מנסה לברר האם ידוע על מחקר שניתן לקרוא בתחום זה? האם יש קשר בין מחלת ההישימוטו( תת פעילות של בולטת התריס)לפיברו? כל מידע בתחום יעודד. מהרבה מאמרים ושיתופים שקראתי מסתבר שאחרי כל הניסיונות מגיעים לקנביס רפואי. למה כל התלאות בדרך?


תגובות

אפרת_זיו
07/08/14 23:53

הי פרנסין! ברוכה הבאה. אני לא יודעת על קשר בין השימוטו לפיברו אולם אני חולה ולא רופאה :) ממליצה לשאול גם את מומחי הכאב פה בקהילת כאב. האם את עושה פעילות גופנית כלשהי?

מירי-ענת
08/08/14 21:05

ערב טוב
לקח לי מעט זמן לענות SORRY אילוצים של התקופה הלא קלה בלשון המעטה שעוברת על כולנו .
אני נוטלת אלטרולט לא בטוחה שיש לזה משמעות עצומה על מצבי :-( בנוסף משתדלת לשחות שלוש פעמים בשבוע כשעה
ולעשות יוגה כשעתיים בשבוע בנוסף גם עושה עיסוי (TRIGER POINT)של שעה וחצי אחת לשבוע - הפעילות דורשת הרבה פעמים מאמץ נפשי לא קטן מבחורה אנרגטית הפכתי ל"כבדה ועייפה , התחלתי לסבול מכאבי ראש ו התמאלתי חשק אדיר לפחממות ומתוקים שאני מדכאה באמצעות שתיה מרובה של מים ואני "משופעת, יותר מתמיד - נשמע מוכר? איןלי מושג איך מתמודדיםעם השינוי המטאורי שחל בחיי והמוגבלות המתסכלת המתלווה לפעולות פשוטות כמו להתכופף להוציא גרב ממגרה ולא להצליח לישר את הבירכיים .
לאחרונה התחלתי ליטול גלוקוזמין כרונדאיטין וMSM ושוקלת להפסיק את נטילת האלטרולט

אגב שמחתי לקרוא על מיטת הסרגום באמת אנסה אותה אולי מכאן תצמח הישועה :-)

שתהייה שבת שלווה