מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
יוצרת יש מאיין

יוצרת יש מאיין

מנהל קבוצה
06/01/15 23:28
2 תגובות

זהו .הגיע הערב הדחור. מסיבת פרידה לאמא שלי, הכל נפלא ונהדר, אני נראת מעולה ובן זוגי לידי. הכל דבש, במיוחד שעבר שבוע לא רע בכלל על כוחותינו. ובסוף הערב בדיוק כשאני אמורה לעלות להקריא, אבי ואחי אומרים לי \"לא\". \"אמא כבר הקריאה את שלה וצריך לסיים את הערב\". ואני, כצפוי ,נפגעת עלד עמקי נשמתי. וברור שבסוף הקראתי את הקטע שלווה במחיאות כפיים סוערות ונרגשות ,אבל יצאתי מהאולם עם עיניים רטובות ומעוקה בגרון ששוב סורסתי ע\"י משפחתי. וכמובן שבן זוגי הדגיש בנסיעה הביתה שהם לא אמרו דבר לרעתי אלא רק דאגו שאנשים כבר עייפים אחרי ערב של שעתיים. אני לא הסכמתי להקשיב וכעסתי דהוא לא תומך בי. וכמובן שסיימנו את הערב בדירות ניפרדות. אח\"F התקשרתי לאחי ואמרתי את אשר היה והוא כמובן טען שהדברים לא נאמרו לרעתי ושאל לי להפגע. והנה אני עכשיו עומדת לנסוע לבן זוגי לישון איתו כי נדפק לי המזגן בחדר והוא לא רוצה שאקפא. בקיצור - שונאת את עצמי שיש לי את עצמי כמו שאני ובא לי שעצמי ימות כבר ושיתן לי מנוחה ואת האופציה לחיים טובים ונינוחים יותר. לילה טוב


תגובות

ניב1990
07/01/15 20:48

היי,
אני יכול להבין אותך. גם לי דברים כאלה היו קורים פעם, נסי לפתח את האגו שלך ולהיות פחות סלחנית, לפחות בהתחלה. את צריכה לפתח גישה קצת שונה להתמודדות עם הדברים האלה. כלומר במצב כמו שקרה כאן, אם אמרו לך שלא מתאים שתעלי לדבר אז אל תעלי אבל תני להם לדעת בדיוק איך הרגשת אחרי שהארוע נגמר, תנסי לא לדחוף את הרגשות פנימה אלא החוצה. אני יודע שזה קשה כי גם אני הייתי כזה בדיוק אבל הבנתי שזה לא טוב לי, השינוי הוא בקטנה כל פעם. ואם חבר שלך לא תמך בך אז אל תנקי לו את המצפון ותלכי לשיון אצלו, תני לו לדעת עד הסוף שהוא לא היה בסדר, כי אם לא אחרי זה בתת מודע שלו, את תיהיה בן אדם חלש אופי.
מצטער אם אני ישיר מידי, אין לי כוונה לפגוע, אני פשוט מאמין בלשים את הדברים על השולחן. זכותך לא לקבל את מה שאמרתי אבל זו דעתי.
שיהיה לך בהצלחה ויום טוב :)

יוצרת-יש-מאיין
מנהל קבוצה
10/01/15 11:28

מקסלת את דברייך ותודה על הכנות . אני חושבת שיש אמת בשני הצדדים. גם הם לא היו בסדר אבל אני, שלא אוהבת את עצמי , יכולה לפרש דברים לא נכון ולבחור להפגע בכל פעם מחדש. מה שחבל לי שחבר שלי רואה אותי בתור בנאדם פגיע ולא " בולדוזר" כמו שהוא אמר. אין ספק שיש לי הרבה עבודה על ה"פנימי" שלי.