מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
אנונימי
אנונימי
01/02/15 19:35
1 תגובות

שלום לכולם, סיפרתי פה כבר על קבוצות התמיכה של DBSA (Depression Bipolar Support Alliance. העיניין עם דיכאון שהוא מאוד מבודד. והבידוד כשלעצמו הוא מדכא. זה ציטוט מדבריו של משתתף באחת מקבוצות התמיכה בארה"ב: "אני חושב שהסיבה לכך שהייתי בדיכאון כל-כך הרבה זמן היא שהרגשתי מחוץ לכל דבר, אפילו המשפחה שלי. למצוא אנשים שמקבלים אותך כמו שאתה, אני לא יכול לשים על זה תג מחיר". אני מאוד מזדהה עם האמירה הזו. אני חושבת שאם היה מקום שאנשים עם דיכאון היו יכולים להיפגש בו כל שבוע ולדבר זה היה יכול מאוד לעזור..


תגובות

הילה9
01/02/15 19:53

אני יודעת שאני מאוד הייתי רוצה לקבל טיפול אבל ההסתייגויות שלי זה שקשה לי מאוד להיפתח ולדבר על הדברים שלהבנתי מביאים אותי לדיכאון. אני מפחדת תמיד שזה טפשי או עלוב ומלא ברחמים עצמיים ושאף אחד לא יבין אותי (מכאן הבדידות). שנית, אני חושבת שאני די בשלב שאני צריכה טיפול תרופתי. אין לי הפעה דו קוטבית או משהו כזה אלא "רק" דיכאון. הבעיה היא לבקש את הטיפול, לומר למה אני חושבת שאני צריכה אותו והעובדה שעולה השאלה, "כל החיים שלי אני אהיה על כדורים אנטי דכאוניים?" אם הייתה קבוצה ואנשים אחרים נפתחים הרבה יותר קל להגיד "כן, אני מזדהה. אצלי זה גם ככה." זה רעיון מעולה.