מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
16/08/15 9:12
0 תגובות

האם לקחת תוספי תזונה בדיאטה? האם בדיאטה שמתיימרת לומר שיש בה הכול כמו הדיאטה שאני מציעה לכם, צריך בכלל תוספי תזונה?



ובכן, לדעתי, כן ולא.



תוספי תזונה זה אומר מינון גבוה של הדבר שאותו אתם מקבלים במינונים נמוכים יותר במזון. לכן, אם לדעתכם יש לכם חוסר במינרל או ויטמין מסויים, זה יכול לעזור, למלא את החוסרים ולאזן את המערכת. מנגד, עלול להיווצר עודף. במיוחד במקרים בהם לוקחים כדור שמכיל מלאי של ויטמינים ומוסיפים לו עוד מספר כדורים על הדרך. לדוגמא, אם תקחו מולטי ויטמין שיש בו אבץ ב 250% מהצריכה היומית, ואז תקחו כדור אבץ בנפרד, האבץ עלול להצטבר לכם בכבד כעודף. זה יכול להתרחש גם אם החלטתם לקחת רק 2 כדורי של מולטי ויטמין במקום אחד, למרות שכתוב על הבקבוק שהמינון היומי המומלץ הוא כדור אחד של מולטי ויטמין.

לכן כדאי:

*לא להגזים עם כמות הויטמינים והמינרלים. כמו כל דבר בחיים, אם אתם מתפזרים יותר מדיי כנראה שרוב מה שאתם לוקחים זה לא מה שאתם צריכים. חפשו את מה שאתם צריכים ותהיו ממוקדים עליו.

*לא לקחת מעבר למינון היומי המומלץ על הקופסא. לפעמים בתמימות חושבים שאם לא הזהירו אז זה בסדר. אבל לא. המינון היומי, הוא לרוב גם הכמות המירבית המותרת לכם מבחינת אופי המחשבה של היצרן.

*לחפש באינטרנט חוות דעת נוספות על המוצר. רק באינטרנט תמצאו תופעות לוואי והמלצות, היצרן לא יגיד לכם תופעות לוואי כי האגו שולט בו, וגם הצרכנים שמשמיצים, לא בכוונה רעה, את המוצר, לא מספרים סביר להניח את הדברים שהם לא הבינו ולא יודעים לגבי מה לא בסדר בשילוב של הגוף שלהם עם המוצר.



עם זאת, מניסיוני האישי, יש בהחלט הרבה דברים טובים בתוספי תזונה, ושווה להתאמץ להבין את יתרונותייהם וחסרונותייהם.

בהצלחה.


תגובות