מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
30/08/15 7:53
4 תגובות

שלום לכולם שמי חיים. מזה 5 שנים אני סובל מכאבים עזים בכף רגל.והגדרתי כCRPS עברתי מספר רב של טיפולים נגד כאב מתוחם אלחוש קנאביס וסימבלטה . בשנה האחרונה התווסף לי כאבי ברך ברגל הבריאה .פצע בישבןשבא והולך ומרוב שאני ליד המחשב אוו מהתרופות יש לי רגישות לאור בעניים. אני שוקל לעבור קריטת כף רגל .יש למישהוא ניסיון ממליץ או לא ממליץ.


תגובות

אפרת_זיו
25/08/15 15:17

הי חיים. היאוש נשמע היטב. ממליצה לכתוב גם בקהילת כאב פה באתר. נושא הרגישות לאור כתופעת לוואי הוא מוכר. נסה משקפי שמש וכמובן אוטוטו ייגמר הקיץ ותבוא גם הקלה בתחום הזה.

אחוות-אהב--ת
25/08/15 19:48

.
.
אחוות-אהב--ת
25/08/15 18:17

אהלן חיים , ראשית אאחל בריאות ויום כל הקלה בכאב אמן !
מבין את שקילת כריתת כף הרגל ויש חולי c.r.p.s שאף עשו זאת , אם כי לכריתה יכולים להתווסף כאבי פנטום ולא תמיד התסמונת נעלמת . בטרם נקיטת צעד שכזה ממליץ לך להתיעץ ברופאים המתמחים בתחום וחלקם מצויים בקבוצה זו . כמו כן שוה לשקול מדיטציות למינהן . אל תקבל החלטות מבלי להוועץ בשותפים לצרה שנקראת c.r.p.s ובמקביל זכור שכל אחד מגיב אחרת לטיפולים ותרופות . שוה וכדאי לדעתי לבדוק אם הכאב בברך הרגל הבריאה נובע ממאמץ שאתה ככל הנראה מפעיל עליה כדי להפחית עומס על הרגל הפגועה..האם הפצע שאתה מדבר עליו בישבן הוא פצע לחץ ?
אסיים באיחולי בריאות ואם אוכל לעזור במשהו אל תהסס לפנות אלי בהודעה פרטית - יקי .

sraifer
30/08/15 7:53

לצערי גם לי יש CRPS בכף רגל שמאל כתוצאה מניתוח בבוהן. בגלל הכאב והעיוות שנגרם אני לא דורכת נכון ולא שמה משקל על הרגל והרבה פעמים גם עומדת על רגל אחת. היום כואבת לי גם רגל ימין וגם גב תחתון. הכאב הוא לא אותו הכאב שיש לי ברגל שמאל.