מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
הטיבעי

הטיבעי

מנהל קבוצה
28/11/15 13:53
4 תגובות

בארה״ב התקיים כנס בבית הלבן שהוקדש למקומם של נכים בחברה. אחד האורחים ג׳ייסון דה סילבה במאי קולנוע חולה טרשת שזכה השנה בפרx האמי היוקרתי על סרטו "when I walk" מומלץ



תגובות

מירי9
23/11/15 22:40

הי, מה שלומך ? מקווה שמזג האוויר הקריר יותר עושה חסד עם כל חולי הטרשת.
אפרופו גילויו של ג\'ייסון דה סילבה , הזכיר לי הודעה נוספת ששמעתי היום בחדשות ששחקן כדורסל מפורסםחלה גם כן בטרשת נפוצה,
וחברת הביטוח לא רוצה לבטח אותו...עצוב..
):

ערן-ברקוביץ
24/11/15 10:43

מאוד מרגיז. אם אני לא טועה הוא כיום שחקן בהפועל חולון. הנה פוסט שכתבתי עליו עוד לפני שנתיים, שהיה השחקן הראשון ב- NBA עם טרשת נפוצה:
http://www.camoni.co.il/index.php?idr=402&pid=18390
/>מאוד מקווה שיעלה ויצליח, אני מאמין שהתקדים שיוצר יוכל עוד לעזור לרבים אחריו

מירי9
28/11/15 13:53

הי ערן רק עכשיו ראיתי את תגובתך, וכשראתי את הבחור פשוט כאב לי שהמחלה הארורה הזו לא פוסחת על אנשים מוכשרים שמנסים להגשים את ייעודם , במקרה שלו, כשחקן כדורסל בנבחרת ה-NBA .
אז מה היא עוד רוצה מאתנו המחלה הזו?????
אני כבר 15 שנה מתמודדת עם המחלה הזו, עברתי את הטיפול בלמטרדה ורציתי ורוצה להשתקם,וכאילו שמים לי מקלות בין הרגלים ורק מערימים עלי קשיים. אבל אתה יודע מה? אני לא מוותרת ! בחיים לא אוותר ! החיים יפים, ואני רוצה להנות ממה שנותר לי כאדם בריא. החודש מלאו לי 47 וקשה לי להאמין שזה גילי הכרונולוגי... כל ערב אני הולכת עם הקביים בין 800 מ\' -1,000 מ\' , אוכלת אורגני, שותה מאבקת החלבון של חב\' ג\'וס פלאס ומהקפסולות שלהם ועוד ויטמינים חיוניים אחרים, פילטיס , פיזיותרפיה...
גם אם כואב לי וקשה, אני לא מוותרת ואמן שהנס המיוחל יגיע גם אלי בע\"ה.
אני מנסה את כל אשר ביכולתי...תחזיקו לי אצבעות ואני לכם...שבת שלום !

אכן המחלה לא פוסחת על אף אחד. יש הרבה אנשים מוכשרים בתפקידים בכירים הדורשים יכולות רבות עם המחלה שאינם מוכרים (ואני לא יכול להרחיב מעבר).
מחזיקים לך אצבעות ותמשיכי להשקיע בשיקום. גם אם אינו מצליח לענות על כל הציפיות, לפחות ניתן להיות שלמים שהגעת למקסימום האפשרי לצד המחלה. והוא תמיד מביא למצב גופני טוב יותר אילולא היית מתמידה.
אני חושב שמקרה השחקן ב- NBA, שכמובן משחק בליגות כדורסל מקצועיות, מראה עד כמה המחלה מגוונת, מפתיעה וגם שאפשר להצליח במקומות שלא היית מאמין שאדם עם מחלה יתקבל אליהם. רק מקווה שנושאים בירוקרטיים, דעות קדומות וחוסר הבנה לא יעצרו אותו. שבעצם לא יעצרו אף אחד.