מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
06/02/16 18:05
1 תגובות

שלום שמי טופז בת 24 לפני 9 חודש חליתי במחלת הנשיקה בפעם בהשלישית ועברתי עקב זה הפלה בחודש שלישי , ומתחילת המחלה ועד עכשיו יש לי התקפי חדרה ואי שקט ודיכאון וקושי לקחת אוויר ולהירדם וכאבי ראש ותחושת שפעת תמידית שלא עוברת וכל שבוע לפחות יש לי צינון חזק וסימפטומים ממש קשיים של שפעת ואני לוקחת וויטמינים כמעט כל הסוגים , עשיתי בדיקות דם והכל תקין חוץ ממחלת הנשיקה שהיא עדיין פעילה , עוד לא מזמן עשיתי אקו לב והולטר לב והתגלה אצלי הפרעת קצב הביאו לי כדורים לזה ,עשיתי צילום ריאות ותיפקודי ריאות ויצאה תקין ,ואפילו עשיתי סיטי ראש ויצא תקין והייתי אצל רופא זיהומולוג והוא חושד שיש לי תשישות כרונית ופיברו וכך גם ענה הקרדיולוג גם ,מה שהכי נורא בשבילי שאין לי שום הבחנה , והרופאים לא מאמינים , וזה עוד יותר מתסכל וזה ממש פוגע לי בעבודה ובחיים .


תגובות

karinatroll
06/02/16 18:05

כן כשהרופאים מנפנפים אותך זה הכי מעליב, אני כבר הפסקתי ללכת לרופא משפחה ועברתי לרפואה אלטרנטיבית, מתציות צמחים, תרופות סבתא, סתם חשיבה חיובית וכו. לפני כחצי שנה חוויתי עומס נפשי ופיזי בעבודה (בת 26) התפתחה לי הפרעת שינה בחשש לעייפות כרונית כרגע בבירור עדיין, וכל הבדיקות כמו אצלך גם כן תקינות חוץ מהורמון \"המוות\" או בשמו המדעי קורטיזול, שמופרש במצב של סטרס מפרק את השריר והעצמות ולבסוף כמובן יש סוף מר, תמיד שווה לבדוק שזה לא הבחור הזה שעושה בעיות. הפסקתיבכל אופן, הפסקתי לעבוד בעקבות כך אני עדיין בתקופת החופש הזו, ובמבלכה הייתי חולה בשפעת חודשיים שלמים ברצף, זה נוראי אני לגמרי מבינה על מה את מדברת, אני חושבת שפשוט עם השינה נדפקה לי גם המערכת החיסונית, יכול להיות שאצלך היא חלשה ושווה לתחזק ובכלל יכול להיות שכל זה התבטאות של טראומה מהאובדן שחווית. שיחה עם איש מקצוע תמיד תעזור ומטפלים אלטרנטייביים בדרכ כלל גם יודעים לנהל איתך שיחה ולהציף את הבעיות. לא שאני מייעצת לך להתעלם מהרופאים המערביים כי אולי באמת ישנה בעיה שרק ביוכלתם לפתור אבל שווה גם לבקר אצל מטפלים שבאמת רוצים לעזור לך ושבאמת רואים בך אדם ומכלול של מערכות ולא אף מנוזל או מפרק כואב.
מקווה שהרגשתך תשתפר במהרה והכל יראה כחלום הזןי ותמצאי שלווה ומזור:)