מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
16/10/16 19:41
1 תגובות

היי,

הייה לי דחף גבוהה לסקס כל חיי(כנראה ניפורמן). אני אתלט בריא. הייתי נשואיי 13 שנה לבחורה שלא רצתה סקס כלל. ציפינו שזה זמני. אהבתי אותה ומרחמים לא התגרשתי. פגעה בי מאד כל השנים שלא רצתה. מאד!

בשנה האחרונה הרגשתי כי גירושים קרבים. בקייץ2016 היא החליטה מתגרשים.

בשנה האחרונה ירד לי הדחף לאפס. בא לי רק כאשר בחורה נוגעת בי. אחרת לא בא לי על סקס.

אני מאד מקווה שהדחף ירד בגלל אחד מ:

* הפגיעה המתמשכת שלה בי, 13 שנה לא רצתה סקס, הרגשתי דחויי.

* הגירושים

בהנחה והדחף ירד בגלל * אז יופי, הדחף יתכן וייחזור

בהנחה והדחף ירד לא בגלל אחד מה* אז אני מפחד שייש לי בעייה.



דעתכם?

הערות?

שנה טובה!!!

נמרוד


תגובות

ben58
16/10/16 19:41

היי נימרוד,
יש לי תחושה שלדעתך אין מקום לדחף המיני הבריא שלך. עקב זאת אתה לא ממלא את צרכיך המיניים במשך 13 שנה, נשאר מיתוך רחמים ולא פונה לייעוץ מיני, זוגי או טנטרי. (לא ציינת שהלכתם אז אני מניח שלא) כאילו שהבעיה אצלך ואין מה לעשות.

היא לא פגעה בך, אתה בחרת להיפגע כשהיא סירבה. תחושת הדחייה היא סובייקטיבית שלך מעולמך הפנימי. נסה לחשוב על הלב שלה, אולי יש לה סיבות לא כל כך נעימות שמונעות ממנה להיפתח למיניות? היא הרי ידעה עם מי היא מתחתנת, יתכן וחשבה שאולי דרכך היא תיפתח ותשחרר את המיניות שלה, גם היא נשארה 13 שנה, ועכשיו, יתכן והיא לא רואה מוצא אז היא מבקשת להיפרד.

הדחף המיני לא הרס את נישואיך, העדר פנייה לטיפול מיתוך הנחה שהמיניות שלך היא הבעיה, הוא הדבר שפגע בקשר הזוגי שלכם.

לכן, הדחף המיני גם לא יהרוס לך קשרים עתידיים. אל תשמיד אותו. אל תחכה לאישור מבחורה בדרך של נגיעה. חבל, מין זה דבר יפה וכייפי, אני לא חושב שיש לך בעיה, לך, תיזום ותציע את המיניות שלך לכל בחורה שמוצאת חן בעינך.

ואם כבר הבנת שמין הוא דבר נפלא ואין לך מה להצניע אותו, אז, תבדוק, אולי קודם שווה להציל את הקשר שלכם, אני הייתי שוקל לפנות לייעוץ טנטרי.

בהצלחה.