מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
19/10/16 10:05
2 תגובות

שלום לכולם!



בימים האחרונים שמתי לב שאני מוטרד לאורך היום מ"נקודות" מגרדות בכפות הרגליים. נקודה מסויימת מגרדת לכמה שעות וזהו (האיזור המגרד מאדים ומתנפח קצת ונעלם). נקודות הגירוד משתנות כל הזמן.



נראה לי כמו תגובה אלרגית למשהו. אבל היעדר כל מידע לגבי העניין והקשר עם אנקילוזינג ספונדיאליטיס גורם לי לשאול אתכם. הערות? דעתכם?

אשמח לכל פרט מידע.




תגובות

תמי-29
15/10/16 10:09

בוקר טוב זהמהיש,לא היתה לי תופעה כזו עד כה ואני לא יודעת אם זה יכול להיות קשור ל-as,אבל אבל אני גם חושבת שזה באמת נשמע כמו תגובה אלרגית. התחלת בזמן האחרון לאכול משהו חדש או לקחת תרופה חדשה? אולי שם נמצא הגורם לאלרגיה,במידה וזו אלרגיה

Sides-David
19/10/16 10:05

חג שמח,
תופעה רגילה אצלי בשתי כפות הרגליים. גירוד מדליק את המקום וגורם להחמרה קשה.
לדברי הרופאים זה קשור לדלקת המפרקים בהתייעצות של מומחי עור עם ראומטולוגים, ובחיבור לעוד תופעות בעוד מקומות שצצו, אובחנתי גם בפסוריאטית בנוסף לאנקלוזינג לפיברומיאלגיה.
אם יחמיר, יש טיפולים שקיבלתי כגון משחות ופוטותרפיה ובשוטף, מריחת שמן קוקוס אורגני, גרמה להטבה. זו נורית שנדלקה, ממליץ לך לדווח עליה כפי כל נורית אחרת, לכל הרופאים איתם אתה בקשר.
מאחר והשינויים מהירים, כך גם ההחמרה/הטבה, ממליץ לך ולכולם, לצלם את המצב בכל שלב, ובכל מקום, כך תוכל להראות לרופאים.

בהצלחה וחג שמח