מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
27/01/17 9:05
7 תגובות

בוקר טוב

אתמול ביקרתי במחלקה הכירורגית בה נותחתי (בגלל סיבוכים שהיתי בה כחודשיים וחצי ובגלל שהוגדרתי כנס רפואי כולם הכירו אותי). הרופאים והאחיות לא הכירו אותי עד שאמרתי להם את שמי.

כולם היו מופתעים ומאושרים מאיך שאני נראית ומרגישה לאחר 53 ק"ג ירידה, העובדת סוציאלית והדיאטנית חיבקו אותי וטענו "את נראית מליון דולר".

בשיחה איתם, הם אמרו שהתענוג הוא לראות פציינט במצבי, מאחר ורוב במטופלים לאחר שהם משתחררים אין קשר איתם, והם לא יודעים אם הם שומרים על משקלם וכיצד הם מרגישים.

באותה הזדמנות ייעצתי לבחור שעומד לפני הניתוח לעשות סוויץ בראש, ולהצטרף לקהילת כמוני.

אז זהו, רציתי לשתף אתכם עם הרגשה נפלאה שחוויתי

שיהיה לכם יום נפלא


תגובות

אביבית8
19/01/17 15:17

אינני מכירה אותך ביומיום, רות, אך לפי מה שאת כותבת ויצא לי קצת להכיר אותך דרך זה, גם הביפנוכו שלך מליון דולר!
כיף לקרוא!

Ruths
19/01/17 20:17

תודה אביבית, אני משתדלת להיות מועילה למשפחה ולחברה.

לימור-מרדי-דיאטנית
23/01/17 15:45

כיף לקרוא ! במסגרת עבודתי יצא לי לראות כמה אנשים כמה חודשים אחרי הניתוח. ממש אנשים שונים ! כיף לראות שהם מאושרים :)

razm121
25/01/17 8:44

נכון, אנשים משתנים ולומדים את החיים החדשים.
יחד עם זאת, על מנת לשמר את ההישג ואת התהליך ולא לחזור אחורה, צריך להיות בבקרה מתמדת ולא לוותר על ביקורת לפי פרק הזמן מהניתוח.

razm121
25/01/17 8:43

כל הכבוד! איזה הרגשה טובה שפשוט טוב לך עם עצמך ועם החיים החדשים וזה, הניצחון האמיתי.
זה שאת מרוצה מאורח החיים שלך, ההתנהלות, ההרגשה וכו\' זה מעיד, שאת עושה משהו נכון.. לא? :)
שמח לקרוא, שאנשי המקצוע נתנו את אישורם המקצועי לדרך שלך וזה בטוח מחזק. כולנו כאן מנותחים שיודעים, מה מילה טובה יכולה לעשות לנו בתהליך.

כל הכבוד גם, ששוחחת עם מנותח עתידי וייעצת לו. זו שליחות בעיניי וזכות.
תודה שהמלצת לו על הקבוצה, לא מובן מאליו. נשמח לעוד שיתופים לקבוצה זו כמובן.

מוזמנת לחלוק את התחושות והחוויות מהדרך שלך פה תמיד.

דוד-קליין1
25/01/17 8:48

איזה יופי
וואו נס רפואי
מה קרה אם אפשר לשאול?

Ruths
27/01/17 9:05

כן דוד אפשר לשאול, ואענה לך ברצון. הגעתי לניתוח עם מחלות נילוות (דלקת מפרקים שיגרונית) שחייבו אותי לקבל סטרואידים ותרופה ביולוגית בעירוי כל 4 שבועות. בנוסף היה לי לחץ דם גבוה וגילי נשק ל 70. עברתי ניתוח מעקף קיבה, שהסתבר למאחת ההשקות הייתה דליפה (כחוט השערה) אותה לא איתרו, כך שאוכל נכנס לחלל הבטן. עברתי ניתוח חירום, בו ניקו את חלל הבטן והכניסו לי נקזים, אחד מהם לאוכל ואחד לתרופות, ועוד 2 לניקוז. בקיצור לא אכלתי כ חודשיים וחצי עד לסגירת הדליפה.לאחר כשבועיים שהייתי בבית הסתובבה הקיבה שנשארה לי ונסתמה, שוב חזרתי לבית החולים ועברתי ניתוח נוסף, לאחריו הייתי בטיפול נמרץ כ 5 ימים ועם נקז עוד מעל חודש כשאני מקבלת כמויות עצומות של סטרואידים. בקיצור התחלתי תהליך בתחילת מאי וסיימתי בסוף ספטמבר.לרגע לא הפסקתי להאמין ברופאים שטיפלו בי ועשיתי את כל מה שאמרו לי.בקיצור, גם אם הייתי יודעת מראש מה אעבור, הייתי הולכת לניתוח, היום לאחר הורדה של 53 ק\"ג, הורדתי את כמות הסטרואידים, את כמות העירוי ולחץ הדם תקין. בנוסף ההרגשה הטובה והקלילות לא תסולא בפז