מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

בדידות

30/03/17 12:11
2 תגובות

שלום לקבוצה
הבדידות מלווה אותי כמעט כל חיי במינונים שונים. בשנים האחרונות עוצמת הבדידות והפחד מלהתמודד לבד בעולם מכרסמים כל חלקה שיש בה קצת אור בחיי. הבדידות מקשה עליי מלהתמודד עם דברים הכי פשוטים. הרגישות שלי לדברים לא פורפוציונלית.
כמה שנים אני מתמודדת עם דיכאון ומנסה להלחם בו לפעמים מצליחה ולפעמים לא יכולה לצאת מהמיטה
ההחלטות שאני עושה בקשר לאיכות חיי כמו פרנסה הן פזיזות והרסניות. לפני כמה ימים התפטרתי מאיזה עבודה שהייתה לי , מעשה פזיז ומטומטם שנבע מאגו וממחשבות פסימיסטיות.
לאנשים בודדים כמוני מקום העבודה זה המקום היחיד ששומר על שגרת יומנו , נותן לנו מסגרת והפוגה מלהיות עם עצמנו.
כנראה שאני מחפשת את ההכי לבד שבו לו יהיה מחוייבת לאף אחד כדי ליטול את חיי, מחפשת את התהום כדי לעשות את המעשה.
הלוואי והייתי הולכת לישון ולא קמה כי לא יכולה לעשות שום מעשה אלים כלפי עצמי.
בימים אלו אני חווה דיכאון קשה עם המון חרדות , ספונה בביתי ולא יוצאת.
אני מחפשת אנשים לדבר איתם ,לצאת מהבית, לטייל.... שאולי ביחד ניתן לנו כמה נקודות אור בכל החושך הזה.


תגובות

LeaveAriAlone
01/04/17 20:04

שלום יקירה, את מתארת בדידות מאוד גדולה, דיכאון ועצב שנובע מהבדידות הזו. אני מבינה מדברייך שהבדידות מכרסמת בחייך ועושה אותם לסיוט. את מתארת רצון עז להיעלם אבל אומרת שאת לא רוצה לעשות את זה לעצמך. הלוואי שיכולתי לחבק אותך חזק ולהגיד לך שאת לא לבד, לצערי אני לא יכולה, כי יש מסך בינינו. עדיין, אם תרצי בחברה לשיחה, תרגישי חופשי לפנות אליי. אני כאן בשבילך :)

:embrsd:הייlonely67 כשאנשים שואלים ורוציםלדעת מי אני איציק,, אני אומר להם שהשיר של יונתן גפן מה שהזכרת בפורום ,זה אני,, ותיארת בדיוק ,כפי שאני מגיש וחי עם זה לא מעט שנים,, אשמח לשוחח על ועוד זה ,, איציק isik500@walla.com איציק איש שלום בפייסבוק